کرمانشاه؛

تا روز آخر برای صعود می‌جنگیم

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: تیم فوتبال بعثت هنوز هم اصلی‌ترین مدعی صعود به لیگ یک است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ افشین حسنی با بیان اینکه بازیکنان و کادر فنی تیم با روحیه بالایی که دارند در ادامه راه با نتایج خوب دل هواداران فوتبال کرمانشاه را شاد خواهند کرد.گفت: بدون شک تیم بعثت کرمانشاه با بازیکنان و کادر فنی خوبی که در اختیار دارد، در گروه یک مسابقات مدعی جدی صعود است و مطمئن هستم با تلاش و کوشش فراوانی که از خود در مسابقات به نمایش می‌گذارد در این راه موفق خواهد شد.
 مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه اظهارکرد: گروه یک یکی از سخت ترین گروه‌های لیگ دسته دو فوتبال کشور است که تا روز آخر صعود کننده از این گروه مشخص نیست و ما هم تا روز آخر برای صعود می‌جنگیم.
 حسنی در مورد بازی روز چهارشنبه با تیم کیمیا فرایند تهران نیز اظهارکرد: کادر فنی در این هفته تمرینات بسیار خوبی را برای تیم بعثت طراحی و اجرا کردند و باشناختی که از مهرپیما سرمربی تیم دارم همیشه برای برد و پیروزی تیم را ارنج می‌کند و در این بازی هم باتوجه به نیاز به پیروزی بیشتر از قبل تلاش کرده و انشاالله روز چهارشنبه پیروزی دیگری به هواداران تقدیم می‌کند.
 وی در پایان از هواداران فهیم کرمانشاهی و پیشکسوتان  قدردانی کرد و از آنها درخواست کرد روز چهارشنبه در ورزشگاه انقلاب یار و یاور تیم بعثت باشند.


انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، صعود ، روز ، آخر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار