اصفهان؛

آغاز عملیات اجرایی قطار سریع‌السیر اصفهان ـ تهران پس از ۵ سال توقف

استاندار اصفهان از اجرای قطار سریع‌السیر اصفهان ـ تهران پس ازگذشت ۵ سال توقف خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رسول زرگرپور عصر امروز در حاشیه افتتاح ورزشگاه نقش جهان که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: در شروع دولت یازدهم مردم اصفهان مطالبات بسیاری داشتند که 5 طرح خدماتی که بیش از 2 دهه از شروع به کار آن گذشته و به صورت نیمه‌تمام بود به چشم می‌خورد.
وی با بیان اینکه در دولت یازدهم تکمیل ورزشگاه نقش جهان در اولویت قرار گرفت، افزود: امروز هر 5 ابر طرح اصفهان یا به بهره‌برداری می‌رسد و یا در حال تکمیل است.
استاندار اصفهان بیان کرد: فاز 2 خط یک قطار شهری اصفهان که یک سال از راه‌اندازی آن می‌گذرد از جمله مواردی است که با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.
وی گفت: 22 کیلومتر از خط شمال به جنوب اصفهان تا پایان سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد و خط دوم و سوم توسط شهردار و شورای شهر اصفهان در حال پیگیری است.
زرگرپور با بیان اینکه تا 5 سال آینده مترو اصفهان آماده خدمت‌رسانی به مردم شده و این پروژه به اتمام می‌رسد، گفت: ابر طرح دوم مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بوده که بخشی از آن از ماه مبارک رمضان به بهره‌برداری رسید و تکمیل فضاهای جانبی در دستور کار قرار دارد.
وی بیان کرد: طرح کنارگذر شهر اصفهان با اثرات وسیع به مدت 8 سال متوقف بود که عملیات اجرایی این پروژه نیز آغاز شده است، همچنین قطار سریع‌السیر اصفهان ـ تهران پس از 5 سال توقف با اقدام وزیر راه و شهرسازی فعالیت خود را آغاز کرد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.