در جریان سفر به اصفهان؛

جهانگیری با آیت‌الله ناصری دیدار کرد

معاون اول رییس جمهور در جریان سفر به اصفهان، با آیت‌الله ناصری دیدار کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگيری معاون اول رییس جمهور، عصر امروز (چهارشنبه) در ادامه برنامه هاي سفر دو روزه خود به استان اصفهان، با حضور در بيت آيت الله ناصري دولت آبادي با ايشان در خصوص مسائل مختلف به گفت و گو پرداخت.


معاون اول رييس جمهور همچنين گزارشي از وضعيت كشور در بخش هاي مختلف ارائه كرد و از آيت الله ناصري خواست براي توفيق دولت در خدمت گذاري هرچه بيشتر دعا كنند.

جهانگيري از آيت الله ناصري به عنوان استاد برجسته اخلاق، عرفان، فقه و قرآن ياد كرد و گفت: ايشان از علماي بزرگ استان اصفهان هستند كه شاگردان زيادي نزد اين استاد بزرگ كسب فيض كرده اند.


آيت الله ناصري نيز در اين ملاقات با تاكيد بر لزوم اتحاد و وحدت گفت: اگر همه با هم متحد باشيم به مشت محكمي در برابر دشمنان اسلام، قرآن و نظام تبديل خواهيم شد.


وي همچنين با تاكيد براينكه مسئولين بايد بدانند كه همه اعمال، رفتار و تصميمات ما بدون كم و كاست ثبت و ضبط مي شود و در پرونده اعمال ما نزد خدا باقي خواهد ماند، بر لزوم توجه هرچه بيشتر به مستضعفين و خدمت به ايتام تاكيد كرد.


 ناصري همچنين با بيان اينكه بزرگان نقل كرده اند كه فرج امام زمان (عج) نزديك است بر لزوم دعا براي فرج ايشان تاكيد و اظهار اميدواري كرد بتوانيم پرچم اين نظام را به دست امام زمان (عج) تحويل دهيم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار