به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی وروز دانش آموز،زنگ استکبارستیزی دربیش از هزار مدرسه استان سمنان طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا جهان مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان  با یادآوری یوم الله 13 آبان و روزدانش گفت : دانش آموزان باتوجه به نقش کلیدی که در تحقق آرمانهای انقلاب دارند باید با الگوگیری از شهید فهمیده گام در این راه بردارند و برای پیشرفت روزفزون کشور تلاش کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، گفت: استان سمنان ۶۲۲دانش آموز و 124ملعم شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و این شهدای بزرگوار امروز بهترین الگوهای جوانان ما در جامعه هستند.
محمدرضا جهان باتاکید برخودباوری دانش آموزان افزود: خودباوری می تواند زمینه ساز گره کردن مشت های محکم جوانان ما و کوباندن آن بر دهان استکبار جهانی باشد تا بدانند این ملت بزرگوار تا پای جان از انقلاب اسلامی شان دفاع خواهند کرد.
وی اظهارکرد: صلابت، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدات شهدای گرانقدری است که با حضور خود در جبهه های نبرد حق علیه باطل، خط سرخ خون امام حسین(ع) راتداوم بخشیدند و امروز بر ما مسئولان است که در راستای ترویج فرهنگ شهادت طلبی و ولایتمداری در بدنه جامعه به خصوص در بین نسل جوان اهتمام داشته باشیم.
مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان گفت : بسیج دانش آموزی در روند پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بزنگاه های تاریخ معاصر ایران اسلامی نقش آفرینی های ویژه ای داشته است و این امر نشان دهنده وجود دانش آموزانی متدین، مخلص و انقلابی در جامعه است.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار