کرمانشاه ؛

پیام استاندار به مناسبت فرارسیدن 13 آبان

اسداله رازانی استاندار کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان با صدور پیامی مردم استان را به حضور در مراسم یوم‌اله 13 آبان دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛در این پیام آمده است: همزمانی سه رویداد مهم تاریخ معاصر شامل تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، شهادت دانش آموزان به دست عمال رژیم سفاک در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 به دست دانشجویان پیرو خط امام، از این روز یک روز خاص برای ملت ایران ساخته است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: 13آبان به مثابه روز پایداری ملت غیور و سربلند ایران در برابر نظام استکبار جهانی و نقطه تلاقی برگهای زرینی از تاریخ آزادگی ملت ایران است.

یوم اله 13 آبان تا روزگاری که سیاست های مستبدانه و ظالمانه مستکبرین عالم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سایر ملل آزاده جهان و عزت طلب تداوم داشته باشد، به عنوان بخش مهمی از سنت آزادگی ملت ایران باقی خواهد ماند.

استاندار کرمانشاه در بخش پایانی این پیام با دعوت از مردم استان جهت حضور در مراسم یوم اله 13آبان، آورده است: بی گمان مردم شریف استان کرمانشاه پا به پای دیگر آحاد ملت هوشیار ایران اسلامی، امسال نیز همچون سال‌های گذشته -و چه بسا پر شورتر از همیشه- با اراده ای پولادین، بار دیگر بانگ عدالت خواهی و استکبار ستیزی خود را در روز 13 آبان ماه با حضوری حماسی و باشکوه به گوش جان جهانیان خواهند رساند و با آرمان های امام راحل و شهدای دانش آموز و دانشجو، بیعتی دوباره خواهند نمود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.