آخرین خبرها از یمن؛

گلوله‌باران مراکز تجمع عناصر سعودی در نجران/ مقابله با مزدوران منصور هادی در مناطق مختلف

نیروهای یمنی مواضع متجاوزان سعودی در جیزان و نجران را هدف قرار دادند.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری المیادین، ارتش و کمیته های مردمی یمن پایگاه نظامی "کرس" را در جیزان و مراکز تجمع متجاوزان سعودی را در پایگاه "رقابه الهمر" در نجران هدف قرار دادند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین مانع نفوذ نیروهای منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن، به دو منطقه "حول و مدفون" در منطقه نهم در شرق صنعاء شدند.

به گزارش خبرنگاران المیادین در یمن، 3 نفر از نیروهای ارتش یمن در حمله متجاوزانه نیروهای سعودی به منطقه "ضحیان" در استان صعده در شمال یمن به شهادت رسیدند.

در دو حمله هوایی جنگنده‌های سعودی به کامیون حاوی مواد غذایی در منطقه "بنی ربیعه" در رازح، یک نفر از نیروهای یمنی به شهادت رسید.

نیروهای متجاوز سعودی به حملات هوایی خود ادامه داده و منطقه "حصامه" در منطقه مرزی "شدا" و منطقه ثعبان در صعده را گلوله باران کردند.

به گفته یک منبع نظامی یمنی، ارتش و کمیته های مردمی با هجوم نیروهای منصور هادی به دو منطقه حول و مدفون در منطقه نهم در شرق صنعاء، مقابله کردند و برخی از این عناصر را به هلاکت رساندند.

این منبع افزود: ارتش و کمیته های مردمی یمن از طریق تامین دو موضع در جبهه میسره، ضمن درگیری با نیروهای منصور هادی، در این منطقه پیش رفتند. ائتلاف متجاوز سعودی نیز در حمایت از این نیروها، دو حمله هوایی در منطقه مدفون داشت. نیروهای منصور هادی در ساعات گذشته تجاوزات، تیراندازی و موشک اندازی خود را تا مناطق مدراج، بنی تارق و مبدعه در نزدیکی منطقه مدفون ادامه دادند.

در مارب، واقع در شمال شرق یمن، یک منبع نظامی یمن اعلام کرد: نیروهای منصور هادی برای نفوذ در منطقه ربیعه در صرواح، با پشتیبانی حملات هوایی جنگنده های ائتلاف سعودی تلاش کردند.

استان جوف در نزدیکی مارب نیز شاهد درگیری های شدید میان نیروهای منصور هادی و ارتش و کمیته های مردمی یمن بود، در این درگیری ها شماری از نیروهای منصور هادی در پادگان "سلان" به هلاکت رسیدند.

ارتش و کمیته مردمی یمن همچنین تسلیحات نیروهای متجاوز را در منطقه "وقز" در شمال جوف منهدم ساختند و شماری از عناصر منصور هادی را به هلاکت رساندند.

 در مناطق مرزی یمن و عربستان نیز، ارتش و کمیته های مردمی یمن پایگاه نظامی " کرس" در جیزان و مواضع متجاوزان سعودی در منطقه نظارتی " مهر" در نجران هدف قرار دادند.

جنگنده های آپاچی ائتلاف سعودی همچنین دو قایق متعلق به انصارالله را در بندر"مخا" در ساحل دریای سرخ در غرب استان تعز یمن را با موشک های حرارتی هدف قرار دادند. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار