مهاباد؛

آمادگی کامل دستگاه های اجرایی مهاباد در زمان بارش برف و سرما

دستگاه های اجرایی شهرستان مهاباد در زمان بارش برف سنگین ، سرما و کاهش دما ، آمادگی کامل دارند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، فرماندار شهرستان مهاباد گفت : مسئولان این شهرستان با تلاش شبانه روزی ، برای ذخیره سازی انرژی ، سوخت و مواد غذایی در مواقع ضرورت ، بارش برف سنگین و مسدود شدن احتمالی راه های روستایی و شهری اقدام کرده اند.

جعفر کتانی افزود : به منظور رفع مشکلات در خدمات رسانی و ایجاد آرامش در مردم ، دستگاه ها باید در آماده باش کامل برای فصل سرما و بارشها باشند.

کتانی اضافه کرد : باید سوخت مدارس روستایی و شهری تأمین و ذخیره سازی های لازم انجام شود که بر اساس گزارش مسئولان این اقدامات صورت گرفته است.

وی از بخشداری ها و دهیاری ها خواست با تمام امکانات وقت بیشتری را در این خصوص به روستاها اختصاص داده و در تجهیز نانوایان روستایی به ذخیره سوخت و آرد لازم برای آنان ، اقدام کنند.

کتانی همچنین با اشاره به ضرورت ثبت فهرست زنان باردار و ذخیره دارویی ، گفت : با این برنامه ریزی در مواقع لزوم در کمترین زمان امکانات مناسب در اختیار بیماران به خصوص زنان باردار گذاشته می شود.

بگفته رئیس اداره راهداری شهرستان مهاباد نیز ، تمام راهدارخانه های این شهرستان در شهرها ، بخش ها و راه های روستایی برای خدمات رسانی به مردم و مقابله با هر نوع مشکلات احتمالی پیش بینی شده و پیش بینی نشده بر اثر بارش برف و باران و سرما آماده هستند.

عبدالله پور گفت : در 393 حوزه راهداری 49 روستای شهرستان تحت پوشش قرار دارد.

وی اضافه کرد : برخی مناطق ، سخت گذر و برف گیر هستند و با وجود حدود یکهزار کیلومتر راه روستایی ، چند دستگاه گریدر و لودر مشکلات احتمالی راهداری ها را برطرف می کنند.

وی افزود : نمک و شن مورد نیاز راهدارخانه های شهرستان تأمین و انبار شده و به لحاظ مصالح کار و سوخت مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.