همدان؛

مرگ بر آمریکا، شعار مبنایی ملت ایران است

معاون سازمان بسیج اساتید کشور گفت : بعضی از مسئولین می خواهند شعار ملی ومذهبی مرگ بر آمریکا حذف شود.

مرگ بر آمریکا، شعار مبنایی ملت ایران استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام عباس نصیری در راهپیمایی روز سیزده آبان در همدان با اشاره به اینکه  روز 13 آبان به نام دانش‌آموزان و دانشجویان در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است، اظهار داشت: امروز برخی از مسئولان با سر دادن شعار ملی و مذهبی مرگ بر آمریکا مخالت می ورزند در حالی که این یک شعار مبنایی محسوب می شود.

وی ادامه داد: اگر به تاریخ معاصر دقت کنیم بعد فروپاشی شوروی، امریکایی ها خوشحال بودند که توانستند ابرقدرت جهانی شوند اما نمی دانستند که جمهوری اسلامی تمام معادلات آنها را بر هم می زند.

نصیری به طرح صلح جهانی و خاورمیانه بزرگ با محوریت رژیم صهیونیستی بعد از فروپاشی شوروی از سوی آمریک اشاره و خاطرنشان کرد: آمریکایی‎ها برای اجرای این طرح تلاش زیادی کردند اما قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران را در نظر نگرفته بودند.

گفتنی است، امروز همزمان با سراسر کشور و روز 13 آبان ماه بیشتر دانش‌آموزان آمده بودند، تا شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده‌‌تر از هر سال فریاد کنندو نفرت خود را با استکبار ستیزان بیشتر از هرسال سر دهند.  

دانشجویان هم  امروز با حضور پررنگ خود در این راهپیمایی به ارزش های انقلاب اسلامی وسخنان مقام معظم رهبری احترام گذاشته ودر این مراسم شرکت کردند تا به دشمنان بفهمانند که پیرور خط ولایت هستند وبه دشمنان بفهمانند که همیشه در صحنه این انقلاب شکوهمند اسلامی حاضر هستند.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.