شهرکرد؛

مبارزه ما با آمریکا دائمی است

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: مبارزه ما با آمریکا دائمی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در تجمع عاشورائیان استکبار ستیز پس از راهپیمایی یوم الله 13 آبان در مقابل میدان امامزادگان دو معصوم (س) شهرکرد، با تأکید بر اینکه مبارزه ما با آمریکا دائمی است گفت: دشمن نمی تواند در صفوف ملت ایران خللی وارد کند.

وی با بیان اینکه آمریکا در آستانه انحطاط و پیوستن به زباله‌دان تاریخ است افزود: در گذشته آمریکا و هم‌ پیمانانش تصور می‌کردند با تبعید امام خمینی (ره) می‌توانند جلوی سقوط شاه ملعون را بگیرند، اما ملت ایران با توکل بر خدا و پیروی از رهبری توانستند انقلاب بزرگی که صاحب گفتمان پیامبر (ص)، قرآن و اهل‌بیت (ع)، در مقابل دو گفتمان حاکم بر دنیای آن روز بود را اداره کنند.

شریف، یکی از این دو گفتمان را گفتمان به زباله دان تاریخ پیوسته کمونیست‌ها به سرپرستی شوروی عنوان و اضافه کرد: دومین گفتمان، گفتمان لیبرال دموکراسی آمریکایی‌ها بود که قطعاً در آستانه انحطاط می باشد.

وی ادامه داد: بزرگترین نشانه سقوط آمریکا مذاکرات دو کاندیدای مطرح ریاست جمهوری این کشور است که ماهیت خود را این‌گونه آشکار کردند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گفتمان غربی‌ها رو به انحطاط است و مطالعه در تک تک موارد رویارویی آنها با انقلاب اسلامی بیانگر پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی است.

شریف با بازخوانی وقابع تاریخی 13 آبان شامل تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، کشتار بیش از 60 دانش‌آموز در تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان افزود: مستکبران با تبعید امام خمینی (ره) در سال 1343 به دنبال ایجاد چالش در برابر گفتمان انقلاب و ایجاد رعب و وحشت و دور کردن مردم از رهبر کبیر انقلاب بودند.

وی با اشاره به اینکه تاریخ جرم و جنایت آمریکایی‌ها به یک دوره خاص محدود نمی‌شود افزود: در دفاع مقدس نیز تا جایی که توانستند با حمایت از صدام و ایجاد تفرقه‌های قومی و مذهبی در ایران فتنه‌انگیزی کردند و اکنون گلزارهای شهدا نشان دهنده چهره آمریکای جنایت‌کار است.

گفتنی است؛ راهپیمایی حماسی یوم الله 13 آبان همزمان با سراسر کشور و در 42 نقطه استان چهارمحال و بختیاری با حضور اقشار مردم به ویژه دانشجویان و دانش آموزان برگزار شد.

یوم الله 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار