مشهد؛

شعار مرگ بر آمریکا، لعن یزید زمانه است

امام جمعه قوچان گفت: شعار مرگ بر آمریکا، صدای لعن یزید، ابوسفیان و معاویه زمان است و کنار آمدن با آمریکا به معنای کنار گذاشتن اسلام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ,حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی دستجردی در مراسم یوالله ۱۳ اظهار کرد: برخی ها فکر می کنند می توان با آمریکا کنار آمد و مشکلات را حل کرد اما این افراد باید بدانند که کنار آمدن با آمریکا به معنای کنار گذاشتن اسلام است.
او با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همیشه برای دفاع از مظلوم و اسلام در صحنه حضور داشته است گفت: در این بخش از تاریخ، نخواهیم گذاشت که ذلت و خواری به سراغ حزب الله، انصارالله و فلسطین و عراق بیاید.
امام جمعه قوچان تصریح کرد: جوانان این سرزمین در طول تاریخ ثابت کرده اند که از خون و هستی خود می گذرند اما زیر بار زور و چکمه ضلالت نمی روند.
دستجردی با اشاره مذاکرات هسته ای و برجام خاطر نشان کرد: اسلام اهل گفتگو، تعامل و ارتباط است اما این گفتگو ها باید حساب شده باشد و یکی از دلایلی که در مسایل هسته ای گفتگو شد این بود که همه بدانند که اسلام اهل گفتگو است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی قوچان گفت: اسلام به دنبال ایجاد اختلافات بین المللی و بدعهدی نیست و مسئولین کشورمان هر آنچه در توان داشتند گذاشتند تا صدق نیت خود برای کسانی که لیاقتش را دارند به نمایش بگذارند.
امام جمعه قوچان در پایان با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تصریح کرد: قوچان مهد انسان های بزرگی همچون آقانجفی قوچانی، شهید موسویان، موسوی قوچانی و کلاهدوز است و یکی از شاخصه های اصلی انسان های بزرگ در مسیر زندگی خود، پایداری و مبارزه با ظلم است.
انتهای پیام// ح خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار