بانوان تبریزی در راه انزلی؛

مسئولان فوتبال تبریز در دسترس نمی باشند لطفا بعد...

2 تیم فوتسال بانوان تبریزی در حالی در هفته های اخیر لیگ برتر به مصاف حریفان خود می روند که با مشکلات و نابسامانی های بسیاری دست به گریبانند.

مسئولان فوتبال تبریز در دسترس نمی باشند لطفا بعد...به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران : در حالی دو تیم فوتسال بانوان و شهرداری به عنوان نمایندگان تبریز در لیگ برتر فوتسال بانوان حضور دارند که هیچ کدام از شرایط خوبی برخوردار نیستند.

فاجعه زمانی شدت گرفت که در هفته ششم رقابت های لیگ برتر تیم بانوان هیات فوتبال تبریز به دلیل مشکلات عدیده مالی و بازگشت بازیکنان غیر بومی این تیم به شهرهایشان با 5 بازیکن در برابر دانشگاه آزاد صف آرایی کرد که در نهایت با مصدومیت دو بازیکن خود مسئولان مسابقه مجبور شدند بازی را بعد از 6 دقیقه از آغاز نیمه دوم به دلیل 3 نفره شدن تیم تبریزی به نفع تیم دانشگاه آزاد خاتمه دهند. البته تیم دانشگاه آزاد قبل از این تصمیم مسئولان 26 گل وارد دروازه نماینده تبریز کرده بود.

از سوی دیگر تیم شهرداری نیز با مشکلات زیادی دست به گریبان است به صورتی که طبق اطلاع منابع آگاه ما شهرداری تبریز طی نامه ای به هیات فوتبال اعلام کرده است که دیگر قادر به تیم داری نیست و اختیارات تیم فوتسال بانوان شهرداری این شهر را به هیات فوتبال تبریز واگذار کرده است.

این در حالی است که منابع ما از نداشتن حق واگذاری شهرداری صحبت می کنند و این تیم را مربوط به شخص خاصی می دانند که تنها با نام شهرداری در مسابقات حاضر شده است.

اگر کمی به عقب بازگردیم متوجه می شویم که تیم شهرداری همان تیم مهدیه سال های 91 تا 93 می باشد که با حضور در لیگ های دسته سه و بالاتر با هزینه شخصی توانست روند صعودی خود را حفظ کند و به لیگ برتر راه یابد. 

حالا قضیه یک بام و دو هواست تیمی که صاحب شخصی دارد توسط یک ارگان به ارگان دیگر که گویا خیلی وقت است خواهان این تیم است واگذار شده و این بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری هستند که نمی دانند مطالبات خود را ازکجا دریافت کنند.

از سویی گویا شهرداری و هیات فوتبال تبریز در یک همکاری صمیمانه می خواهند راه باشگاه ملوان را در پیش بگیرند تا یک تیم ریشه دار و پر افتخار بانوان از میدان به در شود.

در هر حال باتوجه به وضعیت بسیار نامناسب تیم فوتسال بانوان تبریز که زیر نظر هیات فوتبال این شهر اداره می شود با سپرده شدن مسئولیت دیگر تیم تبریزی، هیات آینده آن نیز کاملا مشخص است.

در این باره بارها خواستیم از مسئولان اصل ماجرا را جویا شویم اما وقتی پای مسئولیت پیش می آید هیچ مسئولی جوابگوی اتفاقات فوتبال بانوان در تبریز نیست و اعلام کردند که فعلا تصمیم ندارند در این مورد با رسانه ها حرف بزنند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار