مانیان:یک نفر باید هندبال را از بیراهه نجات دهد

بازیکن تیم هندبال سپاهان اصفهان با انتقاد از عملکرد فدراسیون هندبال و وضعیت این فدراسیون گفت: کسی باید هندبال ایران را از بیراهه نجات دهد.

مانیان:یک نفر باید هندبال را از بیراهه نجات دهدعلی مانیان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بی برنامگی در فدراسیون هندبال ایران بیداد می‌کند. وضعیت لیگ را ببینید. چرا تا کنون لیگ هندبال ایران برگزار نشده؟ چرا سه بار پیاپی برگزاری لیگ به تعویق می‌افتد؟ این پرسش‌ها را چه کسی باید پاسخ بدهد؟

بازیکن تیم هندبال سپاهان اصفهان افزود: حدود سه ماه است که تمرین می‌کنیم. تیم‌های دیگر هم وضعیت مشابهی دارند اما بی‌برنامگی‌های فدراسیون مشکلات متعددی برای سپاهان به وجود آورده است. 

وی درباره استقبال اندک حامیان مالی از لیگ برتر هندبال توضیح داد: آن چه که عیان است چه حاجت به بیان است؟ خب مسلم است لیگ هندبال با چنین وضعیتی اسپانسرها را دلسرد کند. آن‌ها می‌روند و پشت سرشان را هم نگاه نمی‌کنند. لیگ سال گذشته که فرسایشی بود و لیگ امسال هم که سه بار به تعویق افتاده است. حامیان مالی که نمی‌آیند روی هوا سرمایه‌گذاری کنند.

مانیان درباره وضعیت ریاست فدراسیون هندبال تاکید کرد:  هندبال منجی می‌خواهد. امیدوارم رئیسی خوب، کاردان و شایسته به زودی زمام امور را به دست بگیرد و هندبال را از این بیراهه نجات دهد. جامعه هندبال برای این اتفاق و برگزاری لیگی بسیار منظم و با کیفیت در خور نام هندبال ایران لحظه شماری می‌کنند.


انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۵ آبان ۱۳۹۵
خودت نجات بده .هیچ کس نمیاد مگر خودت وام وقرض وفروختن خانه کنی وورزش را زنده کنی .
آخرین اخبار