آبادان؛

راه‌اندازی مانیتورینگ مرز بین‌المللی شلمچه

زائران غیرایرانی از مرز شلمچه تردد کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛اشتری فرمانده‌ نیروی انتظامی گفت: مرز زمینی شلمچه برای تردد زائران غیرایرانی در نظر گرفته‌ شده و توصیه اکید ما به زائران غیرایرانی این است که حتماً از مرز زمینی شلمچه به زیارت اربعین حسینی(ع) عزیمت کنند.

سردار حسین اشتری در حاشیه بررسی امنیتی و انتظامی مرز بین‌المللی شلمچه افزود: بازدیدی از مرز شلمچه داشتیم، خوشبختانه زیرساخت‌های خوبی ایجاد شده و کمبودهای سال گذشته با همت مسئولان برطرف شده است.

وی افزود: در طول مسیر شلمچه مردم خوزستان با استقرار موکب‌ها مشغول خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) هستند، مرز زمینی شلمچه برای تردد زائران غیرایرانی در نظر گرفته‌ شده است و توصیه اکید ما به زائران غیرایرانی این است که حتماً از مرز زمینی شلمچه به زیارت اربعین حسینی عزیمت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: آمادگی لازم برای پذیرش زائران غیرایرانی در این مرز وجود دارد؛ سالن مستقلی برای این افراد در نظر گرفته شده و می‌توانند با سهولت از این مرز تردد کنند.

وی افزود: همکاران ما در بخش‌های مختلف نیروی انتظامی به‌صورت شبانه‌روزی خدمتگزار زائران عزیز هستند، امنیت راه‌ها و مرزها بسیار خوب است اما از نظر ترافیک راه‌ها باید رانندگان عزیز به تذکرات پلیس توجه کنند.

سردار اشتری با اشاره به راه‌اندازی سیستم مانیتورینگ در مرز بین‌المللی شلمچه گفت: سیستم مانیتورینگ برای پایش تصویری پایانه‌ها و مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی توسط نیروی انتظامی راه‌اندازی شده است، اگر جایی خلأ وجود داشته باشد و یا نیاز به اعزام نیرو باشد اقدامات لازم از طریق مرکز فرماندهی و کنترل انجام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.