شفافیت و صداقت/

اولین روز بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات چگونه گذشت؟

اولین روز از بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور، آرام و بدون حاشیه گذشت.

اولین روز آغاز به کار بیست و دومین نمایشگاه مطبوعاتبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهاردهم آبان ماه درب‌های نمایشگاه مطبوعات به روی مردم گشوده شد. در نمایشگاه امسال که حدود 900 رسانه در قالب 650 غرفه حضور دارند، 9 گروه دسته بندی موضوعی وجود دارد. 

دیروز در حالی درب‌های نمایشگاه برای بازدید عموم مردم باز شد که غرفه‌ها برای استفاده، امکانات لازم را آماده کرده بودند و غرفه داران آماده حضور بودند. 

با توجه به روز آغازین نمایشگاه از استقبال خوبی از طرف مردم مواجه شد. هر چند مدت زمان این استقبال کوتاه بود و از مردم و غرفه داران خواسته شد تا ساعت 16 نمایشگاه را ترک کنند. 

یکی از خبرگزاری‌ها در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص امکانات برگزاری نمایشگاه امسال گفت: تا الان همه چیز خوب و بجا انجام شده است. روال برگزاری و تخصیص غرفه ها به خوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین شاهد حضور تمامی جریان‌ها و طیف‌های سیاسی در نمایشگاه هستیم. امیدواریم همکاری خوبی که از طرف نمایشگاه با مطبوعات وجود داشته، همچنان ادامه پیدا کند.  

در میان مطبوعات و خبرگزاری‌های شرکت کننده در نمایشگاه امسال، غرفه های جدیدی نیز به چشم میخورند. غرفه «شهدای مدافع حرم»  و غرفه «فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی» از آن جمله است. 

لازم به ذکر است؛ افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات امروز شنبه 15 آبان با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.