مشهد؛

درخشش دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در بیستمین جشنواره قرآن و عترت

دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با کسب 8 رتبه کشوری در بیستمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های پیام نور کشور درخشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در جشنواره مزبور که از چهارم تا ششم آبان ماه امسال در استان قزوین برگزار شد در تمام هشت رشته این جشنواره رتبه های برتر کسب کردند.

محمد علی داوریارافزود: دانشگاه پیام نور هرسال در ارزیابی های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جزو دانشگاههای سرآمد در زمینه فرهنگی است و افتخار می کنیم که در استان خراسان رضوی، فعالیتهای قرآنی دانشجویان را با قوت حمایت می کنیم و معتقدیم سیره نبوی و قرآن بهترین راهنمای زندگی ماست.

وی اظهار کرد: در تمام 30 مرکز و واحد دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی کانونهای قرآن و عترت تشکیل شده و در کنار تحصیل، تهذیب و آموزشهای قرآنی را نیز در دستور کار قرار داده اند.

در این دوره از مسابقات مسعود موحدی راد از دانشگاه پیام نور نیشابور مقام دوم رشته قرائت، ادریس دهقان از دانشگاه پیام نور تایباد مقام سوم رشته حفظ کل قرآن، زهرا سادات موسوی از دانشگاه پیام نور مشهد مقام سوم رشته حفظ 20 جزء و مرتضی رستگار از دانشگاه پیام نور تربت حیدریه مقام اول رشته حفظ 10 جزء قرآن را کسب کردند.

همچنین مهدی نهاردانی از دانشگاه پیام نور جوین مقام اول رشته آیین سخنوری، مجید بهروزی از دانشگاه پیام نور نیشابور مقام سوم رشته دعا و مناجات، محبوبه کمالی فر از دانشگاه پیام نور نیشابور مقام دوم رشته عکاسی و علی جعفری زاده از دانشگاه پیام نور مشهد مقام سوم آشنایی با سیره معصومین را به دست آوردند.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.