مهاباد؛

راه اندازی دانشکده پیراپزشکی مهاباد

دانشکده پیرا پزشکی مهاباد تا سال آینده راه اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، این مطلب را نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد و گفت: موافقت اصولی مجتمع آموزش عالی سلامت شهرستان که در جلسه روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور در تهران برگزار گردید توسط وزیر بهداشت صادر شد و قرار بود در صورت فراهم شدن امکانات این مکان به مجتمع آموزش عالی سلامت تغییر نام دهد.

جلال محمود زاده افزود: با پیگیری های انجام گرفته و مذاکره با آقای دکتر فاضل لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت پس از تحویل نامه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه مجوز پذیرش دانشجو برای دانشکده پیراپزشکی توسط آقای دکتر لاریجانی صادر شد .

وی خاطر نشان ساخت: مراحل واگذاری محل فعلی مجتمع آموزش عالی سلامت مهاباد طی نامه ای توسط دکتر حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه به دکتر نمکی معاون سازمان برنامه و بودجه تحویل وزارت بهداشت شده است.

محمودزاده اظهار داشت: در سالجاری و سال آینده قرار است در ردیف بودجه استان اعتباری جهت دانشکده پیراپزشکی در ردیف اعتبارات وزارت بهداشت برای تکمیل این پروژه تخصیص یافته که بزودی با تخصیص این اعتبار در سال آینده شاهد راه اندازی دانشکده پیراپزشکی و پذیرش دانشجو در این دانشکده خواهیم بود.

وی افزود: با تکمیل و افتتاح این پروژه شاهد شکوفایی بخش آموزش شهرستان مهاباد به عنوان قطب آموزشی جنوب استان می شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.