قایقرانان روئینگ به دنبال ارتقا جایگاه ایران در جدول جهانی

تیم روئینگ بانوان برای ارتقا جایگاه ایران در مسابقات قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا با برنامه ریزی پیش می روند و تمرینات جدید تیم از فردا آغاز می شود.

به گزاش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛اردوی تیم ملی روئینگ بانوان بزرگسال قایقرانی از فردا به میزبانی دریاچه آزادی به مدت 21 روز برگزار می شود و پاروزنان نازنین ملائی،نازنین رحمانی،مهسا جاور و پریسا احمدی از دعوت شدگان به اردو هستند.

تیم روئینگ بانوان با توجه به اینکه مدال های خوشرنگی سال گذشته برای کشور به ارمغان آورده اند امسال نیز به دنبال کسب جایگاه های برتر و ارتقا سطح در مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی هستند.

همچنین اهداف بلند مدت فدراسیون حضور موفق درالمپیک 2020 است  و به این منظور از الان تمرینات بدنسازی بانوان پاروزن روئینگ که امکان کسب مدال دارند آغاز خواهد شد.

در این خصوص با مهسا جاور پاروزن المپیکی روئینگ مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: امشب ورود به اردو است و تمرینات نوبت دومم را با تیم از فردا شروع خواهم کرد و این اردو به مدت 21 روز ادامه خواهد داشت و در این اردو هم چهار پاروزن هستیم که شرکت می کنیم.

وی افزود: سعی می کنم که در بازی های آسیایی اندونزی  که سال 2018 برگزار می شود بتوانیم بهترین نتیجه را  کسب کنیم قصد دارم که برای رقابتهای آینده بهتر از  گذشته حاضر شوم.

در ادامه با نازنین ملائی قهرمان پیشین مسابقه آسیایی روئینگ مصاحبه ای انجام دادیم که وی خاطر نشان کرد:برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان اردوهای تمرینات تیمی ما از فردا آغاز می شود البته در مسابقات آسیایی سال گذشته نتایج خوبی به دست آوردم و امیدورام که  امسال هم در قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب کنم و در مسابقات قهرمانی جهان نیز در فینالA باشم.

وی افزود:اردوی تدارکاتی جدید را در فاز قدرتی آغاز می کنیم و بیشتر تمریناتمان هوازی،ارگومتری و بدنسازی است اما از اواخرسال جاری وارد فاز سرعتی خواهیم شد و یک اردو برون مرزی هم داریم اما هنوز مکان اردو وموافقت نهایی صورت نگرفته است.

ملائی در خصوص وضعیت اردوهای تیم روئینگ تصریح کرد:وضعیت اردوها خوب است و به خاطررکوردهایی که تیم بانوان در رقابتها زدند حمایت های فدراسیون بهتر شده  و نگاه بهتری به تیم می شود.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار