لرستان؛

لزوم تقویت تشکل‌های دانشجویی لرستان

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بر ضرورت تقویت تشکل های دانشجویی در این استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ شاهرخی به راهپیمایی ۱۳ آبان ماه اشاره کرد وگفت : دانشجویان، دانش آموزان و مسئولان مربوطه در راهپیمایی حضوری چشمگیر و قابل توجه داشتند.

وی با اشاره به اینکه روحیه انقلابی در بین جوانان نسل به نسل انتقال پیدا کرده است افزود: حضور پر شور افراد در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی را مایه مباهات می دانیم.

افرادی تلاش می کنند که ایام ملی را به نفع خودشان مصادره کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه اندک افرادی در برخی گروه های سیاسی همواره تلاش کرده اند ایام ملی را به نفع خودشان مصادره کنند، گفت: این افراد از این ایام برای مقابله با رقیب استفاده می کنند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه استفاده از ایام ملی به نفع افراد به هیچ عنوان با هیچ یک از معیارهای انقلابی مطابقت ندارد، افزود: این افراد باید اجازه دهند که از تمام ظرفیت برای مقابله با دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب استفاده شود.

وی یکی از مهمترین جلسات زیرمجموعه شورای تامین دانست و گفت: این نشست برای توجه به مسائل مربوط به امور دانشجویی تشکیل می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان به تحصیل ۱۰۰ هزار نفر دانشجو در دانشگاههای استان اشاره کرد وافزود: این دانشجویان برای تحصیل علم مهمان دانشگاه ها هستند که ساماندهی این افراد به لحاظ آموزشی، فرهنگی کار بسیار سنگینی است.

شاهرخی با تاکید بر اینکه دانشگاهها باید توجه ویژه ای به مسائل فرهنگی، سیاسی، فکری و آموزشی دانشجویان به صورت همزمان داشته باشند گفت: در صورتی که توجه به مسائل علمی دانشجویان صورت گیرد ولی از نظر اعتقادی و فرهنگی ضعفی وجود داشته باشد ممکن است دانشجویان نتوانند در آینده اثر بخشی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل کرسی های آزاد اندیشی از قبل مورد توجه دولت و مسئولان دانشگاهها بوده است، گفت: در این کرسی ها تلاش شود فضای بازی برای طرح پرسش و چیزی که در ذهن جوانان وجود دارد مهیا شود و جوانان بتوانند پاسخ های مربوطه را به راحتی از کارشناسان دریافت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تقویت تشکل های دانشجویی را امری مهم دانست و افزود: حرکت را دانشجویان انجام می دهند و حمایت ما می تواند در راستای تقویت تشکل ها موثر باشد.

شاهرخی با تاکید بر اینکه فرصت باید برای همه گروه های سیاسی که می خواهند در چارچوب قانون فعالیت کنند فراهم شود، افزود: با حمایت کردن می توان شاهد رشد و بالندگی هرچه بیشتر دانشجویان و دانشگاه ها بود.

وی با تاکید بر اینکه توجه ویژه ای باید به مسائل رفاهی دانشجویان صورت گیرد گفت: مسائل فرهنگی درون خوابگاه ها به جد باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار