شیراز؛

برگزاری رزمایش‌ مدافعان‌ حرم با حضور 62 گردان‌ بسیج در فارس

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: این رزمایش با حضور 62 گردان بسیج در 14 نقطه از استان فارس به مدت 36 ساعت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از سایت اطلاع‌ رسانی تنویر، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه رزمایش مدافعان حرم بر اساس شرایط شهرستان و تهدیدات واقعی طراحی شده بود، اظهار داشت: این رزمایش با حضور 62 گردان بسیج در 14 نقطه از استان فارس به مدت 36 ساعت برگزار شد.
وی حفظ و تقویت آمادگی ‌های دفاعی و امنیتی بسیج را هدف اصلی این رزمایش اعلام کرد و افزود: بسیج محور استراتژیک نظام در ایجاد و حفظ امنیت داخلی و دفاع در برابر تهدیدات خارجی است.
غیاثی با تاکید بر اینکه نیرو های بسیج همواره باید آماده باشند ادامه داد: گردان ‌های بیت ‌المقدس نیرو های واکنش سریع  هستند و از زبده‌ترین نیروهای رده‌ های مقاومت بسیج تشکیل شده‌اند، گردان ‌های کوثر بسیج نیز وظیفه امداد و نجات را بر عهده دارند، در این رزمایش گردان‌ها نسبت به اهداف و وظایف خود در زمان بروز حوادث توجیح شده بودند.
سردار غیاثی با بیان اینکه 9 تاکتیک متنوع با توجه به اقتضای هر شهرستان در این رزمایش تمرین شده است، تصریح کرد: امسال دوره‌ های مختلف آموزشی و توجیهی برای اعضای گردان‌ های بسیج برگزار شد و رزمایش بعدی بسیج فارس با حضور 77 گردان در اسفند ماه برگزار می‌ شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار