ادامه پیشروی‌های ارتش سوریه در حومه حما

ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود در حومه حما، بر مناطق "ابوعبیده و شلویط" مسلط شد و شماری از تروریست‌ها را به هلاکت رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه هجوم تروریست‎‌ها به برخی مناطق نظامی در شهرک محرده را با شکست مواجه کردند و بر مناطق ابوعبیده و شلویط در حومه حما مسلط شدند.
نیروی هوایی ارتش سوریه سلسله حملاتی به مقرها و مراکز تجمع تروریست های جیش الفتح و داعش و راه‌های ارتباطی آنها در حومه شمالی و شرقی حما داشتند.

به گزارش یک منبع نظامی سوری، ارتش سوریه حمله وسیع گروه های تروریستی به برخی مراکز نظامی در منطقه ابوعبیده و شلویط  را با شکست مواجه کرد و شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساند و چندین خودروی زرهی و برخی تلسیحات آنها را منهدم ساخت.

به گزارش یک منبع نظامی سوری، جنگنده های ارتش سوریه با هدف قرار دادن مراکز تجمع تروریست‌های جیش الفتح در حومع غربی و جنوب غربی حلب، شماری از آن‌ها را به هلاکت رساندند.

این حملات مراکز تجمع و محورهای تحرکاتی تروریست ها در روستاهای "جینه،منصوره،ضهره عبد ربه، خان العسل، اورم الکبری و منطقه راشیدن 4 و مجتمع مسکونی 1070 هدف قرار گرفت.

در حومه جنوبی ادلب نیز نیروی هوایی ارتش سوریه چندین خودروی زرهی و برخی مراکز تجمع تروریست های جیش الفتح را در روستای "حیش" هدف قرار دادند.

در این حملات هوایی شماری از تروریست‌ها در روستاها و شهرک‌های طیبه الامام، لطامنه، لحایا، بویضه، مورک، لطمین، زلاقیات و تل المنطار را هدف قرار گرفته و به هلاکت رسیدند. 

در درعاالبلد و حومه شرقی سویدا نیز ارتش و نیروهای مسلح سوریه تروریست های داعش و جبهه النصره را هدف قرار دادند و شماری از آنها را به هلاکت رسانده و تسلیحات آنها را منهدم کردند.

در حومه شمالی و شرقی حمص نیز نیروی هوایی ارتش سوریه شماری از مقرهای تروریست های داعش و جبهه النصره  و چندین خودروی زرهی و مسلح آنها را هدف قرار داد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار