اهواز؛

صدور کارت مرزنشینی برای شادگانی ها

معاون فرماندار شادگان گفت : 23هزار 734 خانوار دراین شهرستان از کارت مرزنشینی بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،نعمت اله آلبوغبیش، معاون فرماندار شادگان اظهار کرد: مابقی خانوارهای متقاضی می توانند جهت دریافت کارت مرزنشینی در دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام کنند.

وی بیان داشت: بر اساس اعلام استانداری خوزستان، خانوارهای متقاضی کارت مرزنشینی در شهرستان های مرزی شامل شادگان، آبادان، خرمشهر، دشت آزادگان، هویزه، شوش، بندرماهشهر و هندیجان جهت بهره مندی از کارت مبادلات مرزی می توانند در سه ماهه سوم سال جاری (مهر، آبان و آذر) در دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام و جهت دریافت کارت مبادلات مرزی اقدام کنند.

معاون فرماندار شادگان با تاکید بر اهمیت و لزوم فعال شدن شرکتهای تعاونی مرزنشینان شهرستان افزود: کارتهای الکترونیکی مبادلات مرزی جایگزین دفترچه های قدیمی مرزنشینی شده و این کارت برای سرپرست خانوار صادر و به عنوان کارت هویتی مرزنشینی محسوب میشود.

آلبوغبیش یادآور شد: ثبت نام برای کارت مبادلات مرزی کاملا اختیاری است اما با توجه به روی آوری بازار به سمت تجارت الکترونیک، مزایای این کارت ها هم به صورت انفرادی و هم از طریق شرکتهای تعاونی مرزنشینان قابل بهره مندی است.

وی در پایان، با اشاره به برآورد تعداد خانوارهای شهرستان شادگان توسط مرکز آمار ایران که برای سال ۹۵ بیش از ۴۷ هزار و ۷۰۰ خانوار پیش بینی شده است، گفت: بر این اساس بیش بر نیمی از خانوارهای شادگانی فاقد کارت مبادلات مرزی هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا عساکردریس
۰۴:۴۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
تغییر شماره تلفن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۴۰ ۱۹ فروردين ۱۴۰۰
سلام برام پیام امده واریز ولی تو حساب هیچ پولی نیست چکار کنم؟؟؟