اهواز؛

اعلام آمادگی شرکت آژانتینی برای سرمایه‌گذاری در اندیمشک

مدیر پروژه شرکت پترو سازه کاویان گفت: شرکت آرژانتینی "ایمپسا" آمادگی خود را در زمینه سرمایه‌گذاری در اندیمشک اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،علی حق‌شناس، مدیر پروژه شرکت پترو سازه کاویان با اشاره به این مورد سرمایه‌گذاری اظهار کرد: شرکت آرژانتینی "ایمپسا" با 100 سال سابقه در ساخت سد و نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و بادی آمادگی خود را در زمینه سرمایه‌گذاری در این صنعت در شهر اندیمشک اعلام کرد.

وی ادامه داد: به زودی نمایندگان قانونی این شرکت به منظور نهایی کردن این سرمایه‌گذاری به ایران سفر خواهند کرد.

مدیر پروژه شرکت پترو سازه کاویان اضافه کرد: جا دارد در همین رابطه از فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که زحمات زیادی در اجرایی شدن این پروژه‌ها متحمل شد و همچنین رضا شمسایی رئیس سازمان آب و برق استان خوزستان که زمینه این سرمایه‌گذاری‌های خارجی در استان خوزستان را ایجاد کرد و در اشتغال‌زایی در این استان نقش مهمی ایفا کردند، تشکر کرد.
 
سرمایه‌گذارانی از چند کشور خارجی آمادگی خود را به منظور سرمایه‌گذاری در صنعت نیروگاه جدید سیکل ترکیبی، پتروشیمی و سدسازی در اندیمشک اعلام کردند.

با حمایت‌های فریدون حسنوند نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، زمینه سرمایه‌گذاری شرکت‌هایی از چین و کره جنوبی با توانمندی اجرای پروژه پتروشیمی در اندیمشک ایجاد شد و به‌زودی تیم‌های فنی و مالی از شرکت‌های مجری در تهران و اهواز اجرای کار را نهایی می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۶ آبان ۱۳۹۵
درود و سلام خدمت نماینده خدوم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر فریدون حسنوند که از وقتی سکان نمایندگی شهرستان را در دست گرفته بدنبال جذب سرمایه برای اشتغال جوانان شهرستان میباشد،خداوند نگهدارت باشد