اصفهان؛

مصرف بهینه آب درآرامستان ها

مصرف آب در سازمان آرامستان هاي شهرداري اصفهان كاهش 40 تا 50 درصدي داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: سازمان آرامستان های شهرداری توانست با كاهش سايز قطر شيرآلات سطح قطعات از 4/3 به 2/1 و تعويض بيش از 275 عدد شير قديمي با شيرهاي فشاري خودكار، شاهد كاهش 40 تا 50 درصدي در مصرف آب در اين بخش باشد.

محمد پرورش با اشاره به کاهش مصرف آب در سازمان آرامستان های شهرداری اظهار کرد: در راستاي تحقق منويات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتي و با توجه به كاهش بي سابقه نزولات آسماني و خشكسالي هاي اخير در سطح استان و به ویژه شرق اصفهان، سازمان آرامستان ها با توجه به حضور گسترده زائران در طول سال و به ویژه ايام آخر هفته، اقدام به اصلاحات ابزاري در زمینه صرفه جويي در مصرف آب کرد.

وی افزود: اين سازمان در ماه هاي گذشته نيز توانست با كاهش سايز شيرآلات سالن تطهير از 1 اينچ به 2/1 و استفاده از كلكتور تقسيم و شيرهاي دوشي داراي قطع كن مصرف آب در اين بخش را به 3/1 كاهش دهد.

وی ادامه داد: نصب دو دستگاه شير فشارشکن بر روي خط اصلي انتقال آب داخل سازمان و نصب چهار عدد شير تخليه هوا بر روي شبكه آبرساني از ديگر اقدامات انجام گرفته در راستای اصلاح شبكه آبرساني و كاهش خسارت و هرز روي آب است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار