اصفهان؛

برگزاری همایش نونهالان حسینی در گلپایگان

همایش نونهالان حسینی در گلپایگان برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در همایش نونهالان حسینی که در تالار اندیشه شهرستان گلپایگان برگزار گردید فرمانده ناحیه سپاه گلپایگان با اشاره به وقایع عاشورا ابراز داشت: شرایط کنونی امروز جامعه وضعيتي مشابه همان دوران قیام امام حسین(ع) را دارد و تا زماني كه بصيرت در بين جوانان پر شور و شعور حسيني وجود داشته باشد قطعا عاشورا تکرار نخواهد شد.

سرهنگ محمداسماعیل عليشاهي با بیان اینکه چندی پیش رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر آیه شریفه 52 سوره فرقان مطالبات زیادی در بحث تبیین عاشورا، انقلاب، انقلابی گری و پیشبرد انقلاب اسلامی را بیان کرده است عنوان داشت: مكتب انقلاب اسلامي برگرفته از مكتب عاشوراست و باید از آن همواره در مسیر انقلاب اسلامی و در مسیر تقویت روحیه انقلابی و پیشبرد انقلاب استفاده کنیم.

وی افزود: شور و شعور حسینی در بین جوامع غیر اسلامی در حال گسترش است و روز به روز بر جمعيت عاشوراييان در آمریکای لاتین و آمریکای مرکزی ،اروپا، آفریقا و کشورهایی که حاکمیتشان لاییک است افزوده مي شود كه نشان از پيشبرندگی انقلاب اسلامي می باشد که بر گرفته از مكتب عاشوراست.

فرمانده ناحیه سپاه گلپایگان با تأکید بر تقویت روحیه انقلابی و استکبارستیزی که لازمه پیش برندگی انقلاب اسلامی است افزود: بعضی ها انقلابی گری را متهم به تندروی می کنند در صورتی که انقلابي گري خردمندانه، دقیق ،دلسوزانه و منصفانه عمل كردن است و انقلابی گری شرط استمرار انقلاب اسلامي است.

علیشاهی اذعان داشت: پیشبرد اهداف و آرمان های امام راحل در عصر حاضر با تأکید بر روحیه انقلابی گری با حفظ استکبارستیزی است و شعار مرگ بر آمريكا که همان اعوذبالله من اشیطان الرجیم است می باشد.

وی تاکید کرد: امر به معروف و نهي از منکر از دستاوردهای مکتب عاشورا و از اهداف و آرمان هاي امام حسين است و اسلام در بحث امر به معروف تنها به نماز خواندن بسنده نمي كند و باید در امر به معروف بصیرت وجود داشته باشد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.