ترامپ بهتر است یا کلینتون؟

مقدم فر: ترامپ برای ایران «بهتر» است/ جمهوری‌خواهان فضای فریب کمتری دارند

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران گفت: قطعا انتخاب ترامپ با توجه به شرایط کنونی برای ما بهتر است.

حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،پیرامون رفتار کلینتون و ترامپ با پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نسبت به ایران اظهار داشت: قطعا انتخاب ترامپ با توجه به شرایط کنونی برای ما بهتر است.

وی درباره چرایی این تحلیل افزود: اولا ترامپ مقابل ساختار حاکمیتی آمریکا ایستاده و ثانیا جنس او جمهوری‌خواه است. جمهوری‌خواهان مانند دموکرات‌ها، فضای فریب و جنگ نرم کمتری دارند. دموکرات‌ها علی‌رغم اینکه گفتمان و ادبیات نرمی دارند، اما تاریخ نشان داده که بیشترین جنگ‌ها و ستیزها در دوره آن‌ها بوده است.

مقدم‌فر با تأکید بر اینکه انتخابات ایالات متحده، وضعیت متفاوت و تغییر بزرگی را در آمریکا و اروپا پدید آورده است تصریح کرد: برای نخستین مرتبه در صحنه انتخابات آمریکا، یکی از کاندیداها در حال ساختارشکنی است و به طور شفاف و صریح، چالش‌ها و اسرار پنهان آمریکا که تاکنون سعی می‌شده گفته نشود را بیان می‌کند.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه در تمامی دوره‌ها، نامزدهای آمریکا با استراتژی‌های صهیونیست‌ها همراه بوده‌اند گفت: ترامپ امروز ساختارشکن شده که این موضوع به نفع ایران است. شخصیت ترامپ چندان تفاوتی با کلینتون ندارد اما نوع ورود وی به انتخابات به هر دلیلی که باشد، مورد اقبال مردم قرار گرفته است. مردم طبقه متوسط و ضعیف آمریکا مخالف وضع موجود هستند و ترامپ هم علیه این وضع اظهارنظر کرده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار