طالب‌زاده در نشست خبری؛

غربی‌ها تلاش می‌کنند ایران را به عنوان تهدید مطرح کنند!

کارشناس رسانه‌ای گفت: ما در موضوع برجام با کشور‌هایی مذاکره‌ کردیم که خود سازنده سلاح هسته‌ای بوده‌اند.

غربی‌ها تلاش می‌کنند ایران را به عنوان تهدید مطرح کنند!به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نادر طالب‌زاده کارشناس رسانه‌ای در نشست خبری ابعاد فنی نماهنگ "ایستاده‌ایم تا آخرین قطره خون" که در سالن جلسات مرکز گفتمان‌های انقلاب‌های اسلامی برگزارشد با اشاره به این نماهنگ عنوان داشت: جوانان کارهای فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند که انسان را به وجد می‌آورد.

وی افزود: بعضی اوقات وقتی انتقادی را مطرح می‌کنیم طرف مقابل را له می‌کنیم و این ذوق‌کشی پسندیده نیست. برای مثال کلید‌های زنگ روانی که لبنان در زمان درگیری با رژیم صهیونیستی ساخت، تل‌آویو را عصبانی کرد، قشر جوان تجربیات جدید را فرا می‌گیرد و وقتی شما جزئیات این کار نماهنگ "ایستاده‌ایم" دقت می‌کنید، می‌بینید که چه کار عظیمی انجام شده است و نباید نقد‌های غیر منصفانه و با تأکید بر موضوعات سیاسی انجام شود.

طالب‌زاده با انتقاد شدید نسبت به سیاست غرب در برجام خاطر نشان کرد: مذاکرات با کشور هایی انجام شد که خود دارای بمب اتم هستند. غربی‌ها تلاش می‌کنند ایران را به عنوان تهدید مطرح کنند حال آنکه ایران هیچگاه تهدید نبوده است. گاهی غربی ‌ها لاف نابود کردن نیروی دریای ایران را در یک ساعت می‌زنند و در مقابل گاهی هم ایران هراسی می‌کنند.

در پایان این نشست مفیدی‌کیا کارگردان نماهنگ "ایستاده‌ایم تا آخرین قطه خون" با اشاره به اینکه تنها 15 میلیون تومان در طول 2 سال برای این نماهنگ دستمزد گرفته یادآور شد: علی‌رغم جو مسمومی که برای این نماهنگ ایجاد شده بود کلیپ ایستادگی یک کار تأثیرگذار شد.

وی افزود: هزینه‌ای که ما برای این فیلم کردیم علی‌رغم ادعایی که برخی کرده یک میلیارد و 200 نبوده است و این نماهنگ واکنش رژیم صهیونیستی ر ا نیز در پی داشته است.

انتهای پیام /

برچسب ها: دفاعی ، امنیتی ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار