کرمان؛

برگزاری یادواره 27 شهید دانشجو و گمنام سیرجان

با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان کرمان یادواره 27 شهید دانشجو و گمنام شهرستان سیرجان برگزار شد.

برگزاری یادواره 27 شهید دانشجو و گمنام سیرجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان عصر امروز یادواره 27 شهید دانشجو و فرهنگی و یادمان دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان سیرجان در سالن ورزشی این دانشگاه برگزار شد.

این مراسم که با حضور سردار محمدمهدی ابوالحسنی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس و حجت‎الاسلام حمید انصاریان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان برگزار شد با برنامه‎های فرهنگی ویژه شهدا و تجلیل از خانواده‎های معظم شهدا همراه بود.

محمدمهدی ابوالحسنی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان کرمان در این یادواره اظهار داشت: برگزاری یادواره‎های شهدا انسان‎های گم کرده را به مسیر بر می‎گرداند و حقیقت انسانیت در اینگونه مجالس رقم می‎خورد.

وی بیان داشت: شهدای لشکر ثارالله از یک پادگان یا پایگاه نظامی نبودند، بلکه شهدای راه حق و حقیقت و مبارزه با استکبار هستند.

ابوالحسنی تصریح کرد: امروز معرفت نسبت به شهدا و شناخت آن‎ها انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

حجت‎الاسلام حمید انصاریان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان نیز در سخنانی شهدا را پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی و ظلم و ستم دانست و اظهار داشت: امام راحل به دنیا اعلام کردند «بعد از انقلاب اسلامی باید دولت اسلامی تشکیل دهیم».

وی افزود: این سخن به معنای آن است که باید انقلاب ما جهانی و فراگیر شود تا دولت‎های اسلامی بتوانند، دست استکبار را از جهان کوتاه کنند.

انصاریان عنوان کرد: انقلاب ما و الگو شدن شهدا به نسل سوم رسیده است و هر انقلابی که به این نسل برسد، شکست نمی‎خورد.

وی ادامه داد: امروز به یمن برکت خون شهدا ما مقابل ظلم و ستم استکبار مستحکم و قاطعانه ایستاده‎ایم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار