تصادف زنجیره ای در بزرگراه نیایش/ نجات راننده محبوس در خودرو

بر اثر شدت برخورد خودروها، راننده میانسال خودرو ون در داخل اتاقک گرفتار شد که با تلاش آتش نشانان نجات یافت.

به گزارش خبرنگار گروه حوادث باشگاه خبرنگاران جوان؛ وقتی رانندگان خودروهای عبوری تصادف شدید چند دستگاه خودرو را دیدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردندکه ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه 84 را ساعت 21:05 شب گذشته به بزرگراه نیایش، حوالی بزرگراه کردستان اعزام کرد.

محمد شیخان فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: در این حادثه چهار وسیله نقلیه شامل؛ خودروهای ون، نیسان رونیز، هیوندا سانتافه و بنز به شدت با یکدیگر برخورد کرده و در وسط بزرگراه متوقف شدند.

وی در ادامه اظهارداشت: بر اثر شدت حادثه راننده میانسال خودرو ون درداخل اتاقک خودرو گرفتار شد که نیروهای آتش نشانی به سرعت با نصب علائم هشدار دهنده در مسیر و قطع جریان برق خودروها، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی نجات، مشغول رهاسازی این راننده شدند. 

این فرمانده آتش نشانی گفت: آتش نشانان پس از خارج کردن راننده خودرو ون، وی را برای انتقال به مرکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند و درادامه نیز همه خودروهای تصادفی را برای عادی شدن شرایط ترافیکی به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند.

گفتنی است که کارشناسان راهنمایی و رانندگیدر حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار