طلایی:خون من قرمز است / پورحیدری هم ردیف پروین است / کی روش خوش یمن است

نایب رئیس شورای شهر تهران با وجود جدایی از ورزش به واسطه شغل های قبلی اش در هیئت مدیره های ورزشی و پلیس تهران هنوز خود را کنار ورزشی ها می داند.

مرتضی طلایی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به درگذشت منصور پورحیدری و تسلیت به بازماندگان آن مرحوم اظهار کرد: پورحیدری چهره ای خوشنام و مردمی بود،نام او هم ردیف بزرگانی همچون علی پروین،پرویز قلیچ خانی،حسن روشن و مرحوم ناصر حجازی که در فوتبال ملی کشورمان از خود کارنامه درخشانی بر جای گذاشته اند قرار می گیرد.

وی افزود: امروز فقط جامعه ورزش از درگذشت پورحیدری متاثر نیست بلکه تمام جامعه از فقدان وی غمگین و ناراحت هستند.من امیدوارم از این پس قدر پیشکسوتانی که هنوز در جامعه ورزش کشور حضور دارند و در عرصه های گوناگون نقش آفرینی می کنند را بیشتر بدانیم.

رییس پلیس اسبق تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که طرفدار کدام یک از تیم های محبوب پایتخت است خاطرنشان کرد: تا زمانی که لباس مقدس پلیس را بر تن داشتم به واسطه وظیفه سنگینی که بر عهده گرفته بودم، نمی توانستم نقش جانبدارانه ای داشته باشم هر وقت نیز که با چنین سوالی مواجه می شدم پاسخم این بود که هر دو تیم را دوست دارم اما اکنون می گویم که خون من قرمز است(با خنده) اما واقعیت این است که تیم ملی کشورم را بیشتر از هر تیم دیگری دوست دارم.

نایب رییس شورای شهر تهران همچنین با اشاره به انتظاراتش از فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران گفت: مهدی تاج و محمدرضا ساکت از مدیران زحمتکش ما هستند اما نیاز به پشتوانه و کمک سایر دست اندرکاران ورزش نیز دارند تا بتوانند سرمایه گذاران بخش خصوصی را به سمت فوتبال جذب کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون تیم ملی ما در جایگاه نخست فوتبال قاره آسیا قرار دارد اما انتظار من این است که ما فقط به فکر صعود کردن به جام جهانی نباشیم بلکه قدمی به جلوتر برداشته و برای صعود به مراحل بالاتر این آوردگاه بزرگ نیز برنامه ریزی و تلاش کنیم.

طلایی در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی روسیه تصریح کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر کادرفنی تیم ملی فوتبال با ثبات به کار خود ادامه داده است.امیدوارم حضور کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران این بار نیز برای ما خوش یمن باشد تا بتوانیم برای دومین بار پیاپی صعود به جام جهانی را جشن بگیریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۵
پروین شاگرد پور حیدری هم نمیشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۵
الان جاش نیست بحث کنیم با شما ..
آخرین اخبار