باقری: اردوهای خارجی اعتماد به نفس بازیکنان را بالا می برد/ پیروزی مقابل سوریه غیر ممکن نیست

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اردو های خارجی اعتماد به نفس بازیکنان را بالا می برد و به آنها انگیزه دو چندان می دهد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ما برای آمادگی در ادامه مسابقات لیگ برتر اردویی در امارات برگزار می کنیم البته برنامه ها یمان به خاطر حضور 7 بازیکن در تیم ملی تغییر کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد:حضور تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی را به فال نیک می گیریم همچنین این موضوع باعث می شود که بازیکنان جوان فرصت بیشتری برای بروز توانایی های خود در تیم پرسپولیس داشته باشند.

باقری تصریح کرد:برخی از برگزاری  اردو در دبی انتقاد کردند اما به نظرم اردوهای خارجی اعتماد به نفس بازیکنان را بالا می برد و به آنها انگیزه دوچندان می دهد.پرسپولیس بازی های سختی پیش رو دارد هرچه لیگ به روز های انتهایی خود می رسد حساس تر و سنگین تر می شود.

مربی تیم پرسپولیس گفت:با مصدومیت بیرانوند و امیری کار ما سخت شد اما بازیکنان جایگزین می توانند نبود این بازیکنان را پر کنند همچنین مسئولان در حال تدارک دو بازی دوستانه در اردوd امارات هستند تا بازیکنان جوان به خوبی محک بخورند.

باقری درباره وضعیت تیم ملی بیان کرد: تیم ملی دیدار حساسی پیش رو دارد و آرزوی موفقیت برای ملی پوشان می کنم. سوریه حریف سرسختی است و از اکنون نمی توانیم خود را برنده این بازی بدانیم. به طور حتم بازیکنان پرسپولیس می توانند نمایندگان شایسته ای برای تیم ملی باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پیروزی بر سوریه سخت است اما غیر ممکن نیست. تیم ملی با 3 امتیازی این بازی می تواند 80 درصد راه صعود را طی کند امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار