پیام تبریک واعظی به انتصاب زهرا احمدی‌پور+اینستاپست

محمود واعظی با انتشار پستی در اینستاگرام خود انتصاب زهرا احمدی پور را به وی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به دنبال انتصاب زهرا احمدی پور به سمت معاون رئیس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از سوی رئیس جمهور، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم با انتشار پستی در اینستاگرام خود این انتصاب را به وی تبریک گفت.

وی نوشت: "توجه به ظرفيت زنان تحصیلکرده و تواتمند در توسعه و پيشرفت كشور همواره در دستور كار دولت تدبیر و امید و  رئیس جمهور محترم بوده است به همين جهت از زنان كارآمد در سطوح مختلف مديريتي در دستگاه هاي اجرايي كشور استفاده شده است. قطعا حضور سرکار خانم  دکتر زهرا احمدی پور به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری نتایج خوبی در مجموعه گردشگری کشور به همراه خواهد داشت. به ایشان و همه بانوان کشور تبریک می گویم."

پیام تبریک واعظی به انتصاب زهرا احمدی‌پور+اینستاپست


گفتنی است؛ زهرا احمدی پور، دانش آموخته جغرافیای سیاسی در مقطع دکترا و جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری در مقطع کارشناسی ارشد است و مدیرکلی دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور در سال‌های 1376 تا 1382 و معاونت ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی در سال‌های 1382 تا 1384 را در کارنامه دارد. وی همچنین تیرماه سال گذشته به سمت مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور منصوب شده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار