کرمانشاه؛

گسترش فضای مجازی به صورت مستمر و کلی

فضای مجازی به صورت مستمر و کلی در سطح کشور در حال گسترش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: فضای مجازی به صورت مستمر و کلی در سطح کشور در حال گسترش می باشد، بنابراین باید دانش آموزان را نسبت به طریق استفاده کردن از آن توانمند نماییم.

سلیمان محبی پیرامون ضرورت استفاده درست از فضای مجازی گفت: امروزه ورود به فضای مجازی امری انکار ناپذیر است، حتی در سطح روستاها این موضوع به شکل عمومی در حال استفاده می باشد، شبکه های مجازی یک جایگزین است بنابراین باید با آن به صورت علمی کنار بیاییم.


وی افزود: مهم طریقه استفاده نمودن از این عنصر قوی رسانه ای می باشد، گاهی برای تبیین منویات خویش از فضای مجازی استفاده می شود، یعنی پشت فضای مجازی پنهان می شوند و دیدگاه های خود را مطرح می نمایند.


محبی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری فرهنگی در آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش جامعه هدف بزرگی است، که می توان بر روی آن سرمایه گذاری فرهنگی نمود، اگر به درستی از این تکنولوژی استفاده نشود، باعث تخریب فرهنگی می شود. بنابراین باید برای استفاده از آن مردم و خصوصا دانش آموزان آموزش های لازم را ببینند.


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در خصوص اهمیت پرداختن به برنامه های پرورش گفت: فضای مجازی یکی از بستر های مهم برنامه های پرورشی است، بنابراین می تواند زیر ساخت های برنامه های پرورشی را مشخص و هموار نماید.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.