حجت‌الاسلام ناطق نوری در جمع خبرنگاران؛

مرحوم شجونی از شخصیت‌های مبارز و انقلابی بود

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری گفت: مرحوم شجونی از شخصیت‌های مبارز و انقلابی و مصداق السابقون بود.

مرحوم شجونی از شخصیت‌های مبارز و انقلابی بودبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام علی اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری در حاشیه مراسم تشییع مرحوم حجت‌الاسلام جعفر شجونی در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژگی‌های آن مرحوم اظهار داشت: مرحوم شجونی از شخصیت‌های مبارز و انقلابی و مصداق السابقون بود، وی از سال 1327 مبارزاتش را آغاز کرده بود.

وی افزود: مرحوم شجونی با فدائیان اسلام و مرحوم نواب صفوی ، واحدی، خلیل طهماسبی و شهید محلاتی در مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی همراه بود و در زمان امام نیز مبارزه را شروع کردند.

حجت‌الاسلام ناطق نوری در ادامه تصریح کرد: در همه این سال‌ها مرحوم شجونی جزء مبارزان بود و شاید بیش از 30 تا 40 بار به دلیل مواضع سریع و انقلابی‌اش در زمان انقلاب و مبازره با مستکبرین زندانی شد و وی همان مبارزه را پس از انقلاب نیز ادامه دادند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در پایان تصریح کرد: مرحوم شجونی در زمان امام خمینی(ره) و همچنین در زمان مقام معظم رهبری در خط انقلاب بودند و وی در جامعه روحانیت مبارز نیز مواضع صریحی اتخاذ می‌کردند و آنچه را که صلاح می‌دانستند بیان می‌کردند.


انتهای پیام /

برچسب ها: احزاب ، تشکل ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۷ آبان ۱۳۹۵
خداوند ایشان رابا اولیا دین محشورگرداند، وی مردی انقلابی،ولائی و استکبارستیز بود،
آخرین اخبار