زمانی: از کی روش برای نحوه انتخاب بازیکنان تیم ملی گله مندم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت : نحوه انتخاب بازیکنان تیم ملی صحیح نبود و از کی روش برای نحوه انتخابش گله دارم و امیدوارم بازنگری صورت گیرد.

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حضور بازیکنان استقلال در تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم که کی روش نسبت به حضور بازیکنان استقلال در تیم ملی کم لطفی کرده است چرا که در هر صورت تعداد زیادی از تیم ما توانایی حضور در تیم ملی را دارا هستند و ما نیز بیش از این انتظار داریم . 

من معتقدم حضور پیدا نکردن برخی از بازیکنان استقلال در تیم ملی از لحاظ روحی و روانی بر آنها تاثیر گذار خواهد بود بنابراین از کی روش گله مندیم و از ایشان می خواهم در نحوه انتخاب بازیکنان  بازنگری داشته باشند .


عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص وضعیت شهباززاده اظهار کرد: خوشبختانه مسئولان باشگاه استقلال و شهباززاده شناخت خوبی نسبت به یکدیگر دارند و نقطه نظرات هم را می دانند و بر همین اساس مشکلی برای توافق نخواهند داشت و به نظر من در صورت برگزاری جلسه میان دو طرف این موضوع می تواند خروجی خوب و قابل قبولی داشته باشد .

وی ادامه داد: به طور حتم در صورت توافق بحث بازگشت شهباززاده در نیم فصل صورت می گیرد که در حال حاضر این مسئله در حال بررسی است.

زمانی درباره درگذشت پورحیدری گفت: جا دارد به جامعه ورزش و خانواده مرحوم پورحیدری این اتفاق را تسلیت عرض کنم و باید بگویم با توجه به تصمیماتی که در هیئت مدیره اتخاذ شد رسیدگی به کارهای مرحوم پورحیدری بر عهده افتخاری مدیر عامل باشگاه است و پیگیری های لازم انجام می شود .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار