صفاییان:مربیان برتر به ایتالیا اعزام می شوند

دبیر انجمن بیس بال و سافت بال گفت: مربیانی که در مسابقات مدارس عملکرد بهتری داشته باشند به ایتالیا اعزام می شوند.

کیوان صفاییان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد: کلاس های دوره آموزشی بیس بال با تدریس مدرسان خارجی که فدراسیون جهانی انتخاب کرده بود با حضور 25 مربی مدارس به مدت یک هفته برگزار شد.

دبیر انجمن بیس بال افزود:طرح آموزش مربیان بیس بال برنامه 4 ساله ای است که فدراسیون جهانی برای توسعه این ورزش در کشور فراهم کرد و برای تحقق این موضوع حتی مربیانی که باید در این کلاس ها شرکت کنند را طبق نظر کارشناسان خود انتخاب کرد.

صفاییان ادامه داد:برگزاری چنین کلاس هایی که زیر نظر فدراسیون جهانی برگزار می شود فرصت بسیار خوبی برای ما است تا استعداد ها را شناسایی کنیم و از پتانسیل های موجود نهایت بهره را ببریم.

دبیر انجمن بیس بال و سافت بال اظهار داشت: خوشبختانه کلاس دوره آموزشی بیس بال در سطح بالایی برگزار شد که در مرحله بعدی مسابقات بیس بال بین مدارس کشور برگزار می شود و مربیانی که بهتر عمل کردند به ایتالیا اعزام می شوند.

صفاییان درباره مسابقات لیگ بیس بال خاطر نشان کرد:مسابقات لیگ بیس بال منطقه جنوب با شرکت 4 تیم از 19 آبان ماه آغاز می شود که در پایان تیم های صعود کننده به مرحله نهایی مشخص می شوند تا در این مرحله با فینالیست های منطقه شمال مسابقه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار