مجیری:

ضرب الاجل فدراسیون هم برای میزبانی جام کودک فایده ای نداشته است

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان گفت:متاسفانه نزدیک ۳ماه است که از اعلام فدراسیون کشتی برای برگزاری رقابت‌های کشتی روز کودک گذشته و حتی با وجود ضرب الاجل فدراسیون، هیچگونه اقدامی برای برگزاری این رقابت‌‌ها نشده است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مجیری رئیس هیأت کشتی اصفهان درباره اخطار و ضرب‌الاجل فدراسیون کشتی به اصفهان درباره میزبانی مسابقات کشتی جام‌بین‌المللی روز کودک در شهر اصفهان اظهار داشت: در سفر ریاست فدراسیون کشتی که تیر امسال به اصفهان و دیدار خادم با استاندار، میزبانی رقابت‌های روز کودک به اصفهان واگذار شد که مورد تایید استاندار نیز قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: 2 روز پس از این جلسه، نامه برگزاری این رقابت‌ها از طرف ریاست فدراسیون کشتی به استانداری اصفهان رسید و استاندار نیز این نامه را به مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ارجاع داد، اما متأسفانه نزدیک 3 ماه است که از آن زمان گذشته و هیچ‌گونه اقدامی برای برگزاری این رقابت‌‌ها نشده است.
 
رئیس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: از طرف مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان به ما اعلام شد که پس از برگزاری جلسه‌ای، مقدمات کار فراهم می‌شود و تا به امروز هیچ اعلامی به ما نشده است. بدون شک برگزاری چنین رویداد مهمی به میزبانی اصفهان و فراهم کردن مقدمات آن نیاز به زمان دارد و ما همچنان منتظر اعلام نهایی اداره ورزش و جوانان استان هستیم.
 
وی درباره زمان برگزاری این رقابت‌ها اظهار داشت: قرار است این رقابت‌ها روزهای بیست‌وهفتم و بیست‌وهشتم آبان‌ماه برگزار شود و با توجه به زمان اندکی که تا شروع این رقابت‌ها باقی مانده، نگرانی فدراسیون در این ارتباط کاملا به‌جا بوده اما تا کنون پاسخی به آن داده نشده است.
 
مجیری بیان کرد: سالن پیروزی را به عنوان محل برگزاری این رقابت‌ها به فدراسیون نیز معرفی کردیم و مورد تایید نمایندگان فدراسیون نیز قرار گرفت. با این حال، پاسخ نامه خادم از طرف اداره‌کل ورزش و جوانان استان باید زودتر ارائه می‌شد تا می‌توانستیم میزبان شایسته‌ای برای برگزاری این رقابت‌ها باشیم.
 
رئیس هیئت کشتی استان اصفهان تصریح کرد: از طرف فدراسیون کشتی به ما اعلام شده که تا پایان وقت اداری امروز فرصت داریم جواب نهایی درباره میزبانی این رقابت‌ها ارائه کنیم. در همین راستا نامه‌ای را تنظیم و به دفتر اداره‌کل ورزش و جوانان و استانداری ارسال تا تکلیف کار مشخص شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار