کرمانشاه؛

آغاز اجرای کریدور گردشگری بیستون به تاق‌بستان

استاندار کرمانشاه از شروع اجرای کریدور گردشگری بیستون به تاق‌بستان در ماه جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسدالله رازانی گفت: امسال مجموعه پروژه‌هایی که باید از اعتبارات و امکانات دولتی کمک بشوند را مشخص کردیم که ساخت پنج تقاطع غیرهمسطح که به کاهش گره ترافیکی شهر کرمانشاه کمک کند، از جمله آنها است.
وی ادامه داد: پروژه دیگر مسیر گردشگری بیستون به تاق‌بستان است که مطالعه آن از گذشته آغاز و برای مدتی متوقف شده بود.
مدیر ارشد استان کرمانشاه از فعال شدن مجدد این طرح خبر داد و گفت: این پروژه نیز به مسیر اجرا افتاده  و به زودی و در همین آبان کار آن را شروع خواهیم کرد.
رازانی با بیان اینکه با ارتش و سپاه نیز رایزنی بر سر شیوه عقب نشینی آنها از حاشیه جاده صورت گرفته، اظهار کرد: اعتباراتی را برای این پروژه منظور کردیم که می‌تواند به رونق و شکوه شهر کرمانشاه منجر شود.
استاندار کرمانشاه در ادامه از ثبات در مجموعه مدیریت شهری یاد کرد و ادامه داد: مدتی است که دیگر دعوای شورای شهر و شهرداری را نداریم و امیدواریم این ثبات حداقل تا پایان عمر این دولت و این دوره شورا ادامه پیدا کند تا طی یکسال آینده شاهد کارهای مهمی در شهر کرمانشاه باشیم.
رازانی وجود ابرشهر کرمانشاه را یک مزیت نسبی برای استان دانست و تاکید کرد: متاسفانه امکانات و شرایط کنونی شهر کرمانشاه متناسب با جمعیت یک میلیون نفری نیست و شرایط مناسبی برای جذب سرمایه‌های فکری و مالی ندارد.
وی با بیان اینکه بدون یک شهر مرکز استان خوب و برخوردار نمی‌توانیم یک استان توسعه یافته داشته باشیم، خاطرنشان کرد: برای توسعه شهر کرمانشاه و هزینه کردن در این شهر اهتمام داریم.
در ادامه سید قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: طی مدتی که شهردار جدید در کرمانشاه روی کار آمده تغییرات سمعی و بصری شهر مشهود است.
وی از اختلافات گذشته شورای شهر و شهرداری کرمانشاه که منجر به عزل و نصب‌های متعدد می‌شد نیز یاد کرد و ادامه داد: اکنون فردی کاردان و کارشناس در شهرداری کرمانشاه مشغول به کار است که باید با تعامل با شورای شهر و همکاری با یکدیگر امور را پیش ببرند.
این نماینده مجلس اظهار کرد: زمان چندانی تا دوره جدید شورای شهر نداریم و در این مدت باید شاهد همکاری مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه باشیم.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.