مشهد؛

۳۰ شهر تابستان امسال مواجه با بحران آب شرب

تابستان امسال ۳۰ شهر خراسان رضوی با بحران آب شرب مواجه بود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛مدیر عامل آب و فاضلاب خراسان رضوی در جلسه تودیع و معارفه رئیس آبفای شهری تربت جام با بیان این مطلب گفت: رسالت اصلی ما تامین آب شرب شهروندان است.
اسماعیلیان افزود: با وجود بحران در آب شرب در هیچ نقطه ای از شهرهای خراسان رضوی مجبور به قطع و جیره بندی آب شرب نشدیم.
اسماعیلیان با اشاره به ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکین تصریح کرد: خدمات غیر حضوری به شهروندان براساس سیستم جامع مشترکین طوری تنظیم شده است که شهروندان بدون حضور می توانند کارهای خود را انجام داده و هزینه مصرفی آب خود را آنلانین بدست آورند.
میدر عامل آبفای خراسان رضوی اعلام کرد: با همکاری مسئولان شهرستان ها سازمان آبفای شهری خراسان رضوی توانستیم رتبه اول کشوری را بدست آوریم که در کسب این موفقیت نقش تربت جام چشم گیر است.
او با توجه با کمبود منابع مالی گفت: کارها را منوط به دریافت اعتبار و تخصیص آن نکردیم با همه کمبود ها خدمات رسانی به مردم انجام شده است و ده ها میلیارد تومان بدهی مانع خدمت رسانی نشده است.
در ادامه جلسه پس از ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت های آبفای شهری تربت جام مدیر عامل آب و فاضلاب استان طی حکمی صباغ را به سمت جدید آبفای شهری تربت جام معرفی و از خدمات شش ساله جنیدی رئیس اسبق این شهرستان تقدیر به عمل آورد.
انتهای پیام // س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار