آبادان ؛

درگیری مردم با اشرار در آبادان

مردم چند شرور مزاحم را دستگیر وتحویل پلیس آبادان دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ ماموران کلانتری 16 آبادان در تماس مردمی در جریان درگیری مسلحانه چند جوان در خیابان امیری قرار گرفتند.

تیمی ازماموران برای پایان دادن به این درگیری مسلحانه پای در محل گذاشتند و 3 جوان که با قمه و اسلحه کلت اقدام به زخمی کردن چند رهگذر کرده بودند با دیدن ماموران پا به فرار گذاشتند.

یکی از جوان ها در زمان فرار در حلقه محاصره مردم قرار گرفت و ماموران موفق به دستگیری جوان 21 ساله شدند.

 متهم پس از دستگیری به ماموران گفت: روز گذشته از شهر بندر امام به آبادان آمدم و به سراغ 2 تن از دوستان قدیمی ام که اهل این شهر بودند رفتم.

 وی افزود: دوستانم  ادعا کردند پسر جوانی برای خواهرشان ایجاد مزاحمت کرده است وبرای انتقام به سراغ آن رفتیم .متهم گفت: یکی از دوستانم در میان راه به من قمه داد تا درصورت درگیری از آن استفاده کنم.

وقتی به خیابان امیری رسیدیم چون پسر جوان را نمی شناختیم در بازار شروع به پرس و جو درباره جوان مزاحم کردیم که بین ما و فروشنده ها درگیری صورت گرفت که ناگهان یکی از دوستانم اسلحه کمری خود را بیرون کشید.

وی افزود: دوستم  قصد تیراندازی  به مردم را داشت و مردم به سمت ما حمله کردندو من برای فرار به سمت آنها قمه کشیدم و دوستانم در این حین پا به فرار گذاشتند و اسلحه دوستم روی زمین افتاد و من در میان جمعیت گرفتار شدم تا اینکه پلیس مرا دستگیر کرد.

 بنا به این گزارش، 10 مرد زخمی که هدف قمه کشی متهم قرار گرفته بودند از وی شکایت کردند و تحقیقات پلیسی برای دستگیری 2 همدست فراری این متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.