ساری،

جبران افت فشار گاز مازندران با ترزیق از خط لوله گیلان

افت فشار گاز مازندران با ترزیق 10 میلیون متر مکعبی خط لوله گیلان جبران می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عراقی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران امروز در حاشیه برگزاری مانور مقابله با افت فشارگاز در ساری با اشاره به ترزیق10 میلیون متر مکعب گاز از خط لوله گیلان به مازندران تا دو هفته دیگر گفت: با وجود افت فشار، گاز خانگی در سراسر کشور قطع نخواهد شد.

وی از آمادگی شرکت ملی گاز ایران در تامین گاز مورد نیاز مشترکان کشور اشاره کردو از نهایی شدن لوله گذاری گاز در مناطق دو دانگه و چهاردانگه مازندران خبر داد.

عراقی با بیان اینکه سه سال گذشته تاکنون 300 میلیارد تومان اعتبار ملی برای گاز رسانی به مازندران هزینه شد، روند اقدامات گاز رسانی در این استان را مثبت دانست و افزود: 90 درصد روستاهای مازندران و 99 درصد مناطق شهری این استان شمالی کشور اکنون از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران برگزاری مانورهای مقابله با قطع احتمالی و یا افت فشار گاز در استانهای آذربایجان ، گیلان ، مازندران ،گلستان و شمال غرب کشور را راهکاری در مقابله با بحران احتمالی عنوان کرد.

عراقی، شمار مشترکان گاز مصارف تولیدی ، صنعتی ، خدماتی و خانگی در کشور را 20 میلیون و طول خطوط انتقال گاز را نیز 300 هزار کیلومتر اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.