حشمتیان در نشست خبری:

دفاتر خانه احزاب به زودی در استان‌ها راه‌اندازی می‌شود

رییس خانه احزاب گفت: در کشور ما حرف اول را مردم می‌زنند و از نظر تحزب در وضعیت خوبی هستیم.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری قدرت‌علی حشمتیان رئیس خانه احزاب، امروز در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها برگزار شد.

وی گفت: خانه احزاب علیرغم صنفی بودنش 186 عضو سیاسی دارد که در زمان انتخابات، نقطه نظرات خود را بیان می‌کنند و به آن‌ها رسیدگی می‌شود.

رئیس خانه احزاب تصریح کرد: ما در روز سه‌شنبه 27 مهر جلسه‌ای با حضور مقیمی قائم مقام وزیر کشور داشتیم که مصوب شد در استان‌های کشور خانه احزاب احداث شود که در این زمینه با دفاتر استانی هماهنگی انجام شده و به زودی این خانه‌ها راه‌اندازی خواهد شد.

حشمتیان در رابطه با تحزب در کشور گفت: در حال حاضر روند خوبی در کشور حاکم است ولی چون در کشور ما حرف اول را مردم می‌زنند و نمایندگان مجلس، خبرگان و رئیس جمهور را مردم انتخاب می‌کنند، به همین دلیل باید به احزاب هم رسیدگی شود چون احزاب نمایندگان مردم در کشور هستند، رئیس‌جمهور یکی از شعارهای خود را احداث خانه احزاب معرفی کرده بود که این شعار محقق شد و سال قبل خانه احزاب تأسیس شد.

وی در رابطه با تقاضای ملاقات با رئیس‌جمهور و رئیس مجمع تشخیص،‌گفت: از رئیس‌جمهور، رئیس مجمع تشخیص و یادگار امام تقاضای ملاقات شده است و آن‌ها هم موافقت کردند امیدواریم قبل از انتخابات این دیدار صورت گیرد.

رئیس خانه احزاب در پایان اظهار داشت: نشست فصلی خانه احزاب با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در پایان آذرماه برگزار خواهد شد، همچنین در این نشست از 5 اصولگرا و 5 اصلا‌ح‌طلب و 5 نفر مستقلین برای سخنرانی به قید قرعه دعوت می‌شود که صحبت‌های آنها پیرامون اقتصاد مقاومتی و تبیین سیاست‌های انتخاباتی در کشور است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار