77درصد مسکن مهر گیلان تکمیل شده است

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در جلسه شورای مسکن شهرستان فومن گفت :پیشرفت سریع واحدهای مسکن مهر فومن در صورت پرداخت مابقی آورده متقاضیان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مسوول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسلازی گیلان در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبر داد: جلسه شورای مسکن شهرستان فومن با حضور فرماندار ، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل راه و شهرسازی ، مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و اعضای شورای مسکن این شهرستان در سالن جلسات آیت الله بهجت فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد.

مديركل راه و شهرسازي در این جلسه اظهار داشت : حدود 77درصد مسكن مهر استان گيلان به پايان رسيده و اين شاخص از شاخص ميانگين كشوري هم بالاتر است.

 خاوری با اشاره به وضعيت سایت مسكن مهر اين استان اعلام كرد: گيلان در مجموع شهرهاي پايين و بالاي 25 هزار نفر جمعيت ، داراي74651 واحد مسكن مهر  است كه تا كنون 60474 واحد به اتمام رسيده و 14177 واحد آن باقيمانده است. 

وي با اعلام اينكه از اين تعداد حدود 3145 واحد متولي آن بنياد مسكن انقلاب اسلامي و 11032 واحد ديگر مربوط به اداره كل راه و شهرسازي ميباشد.

 خاوری پیشرفت 11032 واحد باقیمانده مسکن مهر استان را 75% اعلام کرد وافزود بسیاری از این پروژه ها به صورت خود مالک است.
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان عمده مشکلات تکمیل مسکن مهر استان رو خدمات زیربنائی عنوان کرد.

 وی دغدغه های اصلی اداره کل راه و شهرسازی  را تکمیل و تحویل مسکن مهر به متقاضیان عنوان و خاطرنشان کرد: حضور در این جلسه برای تعیین تکلیف و حل مشکل سهم آورده از سوی اعضای تعاونی مسکن شهرستان فومن است.

این مقام مسئول با بیان اینکه برخی معتقدند که متقاضیان توانایی مالی برای پرداخت سهم آورده خود ندارند ، تصریح کرد: براساس قیمت تمام شده هر فردی که متقاضی مسکن است باید به یک سری تعهدات عمل کند و از آنجائیکه آورده متقاضیان در این شهرستان بسیار پایین است ، باید در جهت پیشرفت این واحدها هر چه سریعتر آورده متقاضیان واریز شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد : تسهیلات بانک مسکن نیز ۹۰ درصد پرداخت شده است و در جهت  برون رفت از این شرایط باید خود متقاضیان با پرداخت مابقی سهم خود مساعدت کنند تا بتوانیم این پروژه را هر چه سریعتر به اتمام برسانیم.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: مسکن مهر ، گیلان ، شهرسازی ، رشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.