مشهد؛

شناسایی 70 کیلومتر از مسیرهای پرخطر مشهد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: تاکنون 70 کیلومتر از مسیرهای پرخطر شهر شناسایی و رفع خطر این نقاط حادثه خیز در اولویت سازمان ترافیک قرار گرفته است.

شناسایی 70 کیلومتر از مسیرهای پرخطر مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی امامی میبدی در نشست راه و چاه ویژه جامعه ایمن افزود: هم اکنون 320 دوربین نظارت تصویری، 100 دوربین ثبت تخلفات و 20 دوربین طرح ترافیک برای نظارت و بررسی حمل و نقل و ترافیک در شهر مشهد فعال است.
وی گفت: با استفاده از این تجهیزات رانندگان پر خطر شناسایی و با هماهنگی پلیس راهور و دیگر مراجع ذیربط اعمال قانون می شوند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: برای رفع معضل و مشکلات ترافیک و آلودگی هوا باید دستگاه های پلیس راهور، محیط زیست و شهرداری با هماهنگی و فرهنگ‌ سازی به صورت هماهنگ وارد عمل شوند.
سعید اکبریان با تاکید بر اینکه افزایش مشارکت اجتماعی نیز برای این اقدام ضروری است، افزود: حدود 75 درصد آلودگی کلانشهرها ناشی از تردد وسایل نقلیه است.
وی با تأکید بر توسعه حمل و نقل همگانی، دوچرخه‌ سواری و پیاده روی گفت: باید با توسعه حمل و نقل پاک از روند افزایشی آلودگی هوا جلوگیری کرد.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: شناسایی ، مسیر ، پرخطر ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار