ایلام؛

ذخیره 700 تن آرد بمنظور تأمین نان زائران

مدیرعامل شرکت غله استان گفت: 700 تن آرد به عنوان ذخیره تامین نان مورد نیاز زائران اربعین در مهران ذخیره شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛کامران سلیمان پوراعلام کرد  این مقدار آرد علاوه بر سهمیه عادی و روزانه این شهرستان است و در صورت نیاز این شرکت آمادگی کامل برای افزایش سهمیه آرد مهران را دارد.

وی افزود: با رایزنی های انجام گرفته با استان های معین این شرکت مقرر شده افزون بر هشت نانوایی سیار در شهر و پایانه مرزی مهران و نیز ایستگاه های صلواتی پر تجمع مسیر پایانه نصب شود.

سلیمان پور تاکید کرد: همه نانوایی های شهر و پایانه مرزی مهران بطور تمام وقت و در شبانه روز به صورت کشیک فعال هستند و ناظران و کارشناسان این شرکت نیز برای کنترل کمی و کیفی و حفظ سلامت آرد و نان این شهرستان در حالت آماده باش و فعالیت هستند.

وی یادآور شد: همچنین تامین مقداری از آرد مصرفی جهت تامین نان زائران در مسیرهای کربلا و نجف نیز توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام به صورت روزانه انجام می گیرد.

سلیمان پور اظهار کرد: این شرکت تمام تلاش خود را برای جلوگیری از کمبود آرد و نان مصرفی باکیفیت زائران بکار بسته و قبل از شلوغ شدن مسیرهای تردد و عبور و مرور آرد ذخیره و تجهیزات مورد نیاز در زمینه پخت نان به شهرستان مهران منتقل شود.









انتهای خبر/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.