میراسماعیلی: سلطانی فر نباید اشتباهات مدیریتی گودرزی را تکرار کند

پیشکسوت جودوی کشورمان گفت: سلطانی فر باید ابتدا به یک ارزیابی درست در خصوص نقاط ضعف و قوت دوران وزارت محمود گودرزی برسد تا مشکلات مدیریتی دوره قبل تکرار نشود.

آرش میر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با آرزوی موفقیت برای مسعود سلطانی فر در مسئولیت جدیدش در وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: به نظر من سلطانی فر باید ابتدا به یک ارزیابی درست در خصوص نقاط ضعف و قوت دوران وزارت محمود گودرزی برسد تا مشکلات مدیریتی دوره قبل تکرار نشود. برخی افراد در زمان گودرزی ورزش کشور را به حاشیه کشاندند اگر حضور چنین افرادی در وزارتخانه ادامه پیدا کند قطعا کیفیت مدیریت سلطانی فر نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.


وی با اشاره به درگذشت منصور پورحیدری و تسلیت به بازماندگان آن مرحوم عنوان کرد: پورحیدری یکی از بزرگان ورزش و به ویژه فوتبال ایران بود و استقلالی ها به وی لقب "پدر استقلال" داده بودند.به نظر من فقدان منصور پورحیدری تا سالیان سال در ورزش کشور احساس خواهد شد.



میر اسماعیلی همچنین در حالیکه مشخص بود از انتخاب محمد درخشان به عنوان رئیس فدراسیون جودو رضایت چندانی ندارد از پاسخ به سوالی در مورد وی خودداری کرد و گفت: در حال حاضر نمی خواهم در مورد رئیس فدراسیون جودو صحبت کنم اما من حتی برای او نیز آرزوی موفقیت می کنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار