قم؛

نظافت بخشی از جاده نجف تا کربلا توسط شهرداری قم

رئیس ستاد اربعین حسینی شهرداری قم با اشاره به اعزام 400 نفر از خادمین اربعین حسینی شهرداری به کربلا گفت: کاروان خادمین موکب آستان معصومه(س) و خادمین شهرداری قم امروز برای تامین نظافت اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حمیدرضا عابدی خرسند گفت: این افراد کار خدمت رسانی و نظافت بخش عمده مسیر طریق الحسین در جاده نجف به کربلا را بر عهده دارند و با برنامه ریزی صورت گرفته سعی داریم امسال با نظم و تعداد بیشتر با لباس‌های متحدالشکل و با شعار و لوگوی «بهشت؛ راه حسین است» خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی را انجام دهیم.
وی با بیان اینکه پایگاه اصلی خادمین شهرداری قم در اربعین حسینی موکب آستان حضرت معصومه(س) در 20 کیلومتری کربلا و جنب مدینه الزائران است، افزود: عمده خدمات رسانی این موکب نیز با همکاری شهرداری قم انجام خواهد شد و در این راستا علاوه بر بخشی از تجهیزات و امکانات شهرداری چندین تن میوه و تره بار به کربلا ارسال شده است.
عابدی خرسند ، ارسال تجهیزات شهرداری از جمله خودرو آتش نشانی، دستگاه پرس زباله، بابکت، تانکر آب، کانکس های اسکان و سرویس های بهداشتی پرتابل به کربلا را مورد توجه قرار داد و افزود: با توجه به اینکه یکی از مشکلات مسیر طریق الحسین کمبود سرویس‌های بهداشتی و حمام است، تعدادی سرویس بهداشتی پرتابل آماده شده که به کربلا ارسال می شود.
وی از ارسال 50 دستگاه اتوبوس به مرز برای انتقال زائران خبر داد و افزود: این اتوبوس ها همچنین در مسیر بازگشت از کربلا به زائران خدمات رسانی می کنند.
وی حضور اکیپ های گشت اتوبوسرانی و بازرسین برای نظارت بر عملکرد اتوبوس ها، وسائل نقلیه و تجهیزات خدماتی را مورد توجه قرار داد و گفت: تعمیرگاه سیار سازمان اتوبوسرانی نیز به مرز اعزام خواهد شد تا خدمات رسانی به اتوبوس ها را داشته باشد.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار