اصفهان؛

3 رام واگن به خط یک مترو افزوده می شود

شهردار اصفهان گفت: 3 رام واگن قطار شهری برای خط یک مترو در حال انتقال به اصفهان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدي جمالي ن‍ژاد با اشاره به افتتاح فاز دوم قطار شهری اظهاركرد: خوشبختانه ساخت قطار شهري با جديت دنبال مي شود و هم اكنون 3 رام قطار براي افزودن به اين خط در راه است.
وي افزود: اين واگن ها در بندر عباس بارگيري شده اند و در حال انتقال به اصفهان هستند.
شهردار اصفهان تاكيد كرد: خبرهاي خوبي در هفته گذشته و روزهاي آينده به گوش مردم رسيده و خواهد رسيد كه حكايت از برنامه هاي گسترده مديريت شهري است.
وي ادامه داد: افتتاح فاز دوم قطار شهري و بهره برداري از 3 ايستگاه باقي مانده از فاز اول با حضور معاون اول رئيس جمهور و 7 تن از اعضاي كابينه از جمله اين برنامه ها بود.
جمالي نژاد با اشاره به اینکه فاز اول خط يك مترو از ايستگاه پاسداران در شهرك قدس تا ايستگاه شهدا سال گذشته به بهره برداری رسید، گفت: با افتتاح خط دوم و رسیدن خط یک مترو به چهار راه تختي ،  4 ساعت به ساعات كاري مترو افزوده مي شود.
وي ادامه داد: با افزايش واگن هاي قطارشهری ، سرفاصله ايستگاه ها به 10 دقيقه كاهش پيدا می کند.
جمالي ن‍ژاد از برنامه هاي هفته گذشته شهرداري اصفهان را حضور در بيست و دومين نمايشگاه مطبوعات تهران به همراه 70 نفر از اصحاب رسانه عنوان کرد و ادامه داد: شهرداري اصفهان با باوجود 2 رسانه اصفهان زيبا و خبرگزاري ايمنا حضور پرشور و پربار در اين نمايشگاه دارد.
شهردار اصفهان همچنین با اشاره به تخفيفات بسته تشويقي ساخت و ساز تاکیدكرد: در این بسته تشویقی 3 دوره زمانی در نظر گرفته شده است، این دوره زمانی شامل دوره زمانی مهر و آبان با 35 درصد تخفیف برای عوارض ارزش افزوده بر تراکم، دوره زمانی آذر و دی ماه شامل 30 درصد هدیه و دوره زمانی بهمن تا نیمه اسفندماه شامل 25 درصد هدیه می باشد.
وي به توزیع قبوض عوارض نوسازی اشاره کرد و افزود: توزيع قبوض عوارض نوسازي و كسب و پيشه که از شهريور ماه آغاز شد، شهروندان اصفهاني در پرداخت عوارض مشاركت جدي داشتند و قرار بر اين است تا به قيد قرعه جوايزي به آنها اهدا شود.
جمالي نژاد همچنین با اشاره به حضور در نمايشگاه فرصت هاي سرمايه گذاري كيش و معرفي  37 پروژه به مشاركت كنندگان و در سرمايه گذاري داخلي و خارجي عنوان كرد: استقبال بسيار خوبي از پروژه ها در اين نمايشگاه شده كه جذب سرمايه زيادي را به دنبال داشت و در آينده نزديك به ميزان ريالي اين سرمايه گذاري ها نيز در اصفهان افزوده خواهد شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.