آبادان؛

به رخ کشیدن عظمت اسلام به جهانیان با اربعین

اربعین عظمت اسلام را به رخ جهانیان می کشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛بروجردی  رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:.برای چندمین بار است که از شلمچه بازدید می کنم. وضعیت فعلی نسبت به سالهای گذشته هم به لحاظ ارائه خدمات و هم به لحاظ کثرت جمعیت و هم مواکبی که مجوز فعالیت و حضور در این مراسم باشکوه و عظیم را دریافت کرده اند، متفاوت است.

علاءالدین بروجری  افزود: این حرکت نه یک گام بلکه چندین گام به پیش است و وظیفه همگان و تمام همکاران ما در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است که با سایران همراه و همگام شویم.

وی گفت: به اینجا آمده ایم تا از تمامی دست اندرکاران از جمله استاندار، معاونان استاندار و فرمانداران خوزستان و مسئولان دیگر سازمانها که مراسم اربعین را راهبری می کنند، قدردانی کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه این حرکت با آرامش و در امنیت کامل انجام می شود همه در عشق  و ارادات به حضرت ابا عبدالله الحسین خلاصه می شود.

وی گفت: زمانی که صدام در عراق بود در سخت ترین شرایط مردم این عرض ادب را ترک نکردند و با اینکه دستگیر می شدند و مورد آزار قرار می گرفتند اما این حرکت عظیم را انجام می دادند.

 بروجردی افزود: امروز این حرکت عظیم تبدیل به بزرگترین راهپیمایی در کل جهان شده است. یعنی هیچ حرکت دیگر را در هیچ کشور و ملتی نمی یابند که اینگونه مردم صدها کیلومتر را طی کنند تا به محضر امامشان برسند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همه چیز در این جا فراموش شده است، بیش از نیمی از جمعیت را زنان و کودکان تشکیل می دهند. فضا آنقدر جذاب، معنوی و تحت تصرف ابا عبدالله الحسین است که آدم جز معنویت، زیبایی و قداست چیزی مشاهده نمی کند.

بروجردی یادآور شد: به طور طبیعی حرکت امروز حرکت نهضت حسینی است که تبدیل شده به یک حرکت جهانی شده و وحشت استکبار از آنکه این عظمت و حرکت عظیم را جهانیان نبینند موجب می شود که پوشش ندهند اما با این همه آنقدر این جذابیت بالاست که حضور ۲۰ میلیون نفری زائران در اجتماع بزرگ اربعین، بدون تردید در کل جهان منحصر به فرد است و نشان دهنده گسترش روز افزون این حرکت ملت های اسلامی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.