مشهد؛

تمدید مهلت ثبت نام اتباع خارجی برای بیمه سلامت

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی گفت: مهلت اتباع خارجی مقیم این استان برای ثبت نام و برخورداری از بیمه سلامت تا 30 آبان تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام اتباع خارجی برای بیمه سلامتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد عجمی افزود: اتباع خارجی که دارای کارت آمایش مرحله یازدهم هستند امسال می توانند دفترچه بیمه سلامت دریافت کنند و این بیمه برای بیماران خاص و اقشار آسیب پذیر اتباع خارجی که در این استان رایگان است و وجهی بابت حق بیمه از آنان دریافت نمی شود.
وی گفت: تاکنون هفت هزار و 462 نفر از بیماران خاص و اقشار آسیب پذیر اتباع خارجی و 955 نفر از دیگر اقشار آنان ثبت نام کرده و دفترچه های بیمه سلامت آنان نیز صادر شده است.
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی افزود: امسال برای اتباع خارجی به جای کارت بیمه، دفترچه بیمه سلامت صادر می شود و علاوه بر هزینه های بستری و جراحی، هزینه های دارو و مراجعه به پزشک نیز با فرانشیز 30 درصد و همانند اتباع ایرانی از آنان دریافت می شود.
عجمی افزود: سایر گروه های اتباع خارجی مقیم این استان که حدود 120 هزار نفر هستند برای برخورداری از این بیمه باید به ازای هر نفر یک میلیون و 900 هزار ریال بپردازند.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار