مدودف: انتظار نداریم تحریم های غرب علیه روسیه کاهش بیابد

نخست وزیر روسیه پیشبینی کرد با وجود پیروزی ترامپ، تحریم های آمریکا علیه کشورش ادامه یابد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دمیتری مدودف -- نخست وزیر روسیه -- روز جمعه اعلام کرد: این کشور پیش بینی می کند تحریم های کشورهای غربی علیه روسیه برسر اوکراین، با وجود پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان برقرار بماند.

مدودف در کنفرانس خبری گفت: «موضع ما در خصوص تحریم ها، تغییری نکرده است.»

وی افزود: «بدون توجه به نتایج انتخابات در هر کشور جهان، از جمله کشوری به اهمیت آمریکا، مفروضات ما همچنان بدون تغییر باقی مانده است.»

پیروزی پیش بینی نشده ترامپ در برابر هیلاری کلینتون رقیب دموکرات وی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در روز سه شنبه، باعث شد بسیاری گمانه زنی کنند که تحریم های اعمال شده علیه روسیه در آینده کاهش پیدا خواهد کرد، زیرا ترامپ ظاهرا از روابطی دوستانه با کرملین برخوردار است.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نیز روز چهارشنبه اعلام کرد این کشور آمادگی دارد تا در پی انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا، سهم خود برای از سرگیری کامل روابط با واشینگتن  را به انجام رساند.

یک مقام ارشد دیپلماتیک نیز در این باره اعلام کرد: دولت روسیه با اعضای تیم سیاسی ترامپ در مدت زمان کارزارهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تماس بوده است.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار